مدیریت روابط عمومی-  اخبار و رویدادها
دکتر علی اکبر احمدی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اداری و منابع انسانی» دانشگاه منصوب شد. دکتر علی اکبر احمدی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اداری و منابع انسانی» دانشگاه منصوب شد.

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1401/6/15 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی طی حکمی از طرف دکتر حسن بیگی دکتر علی اکبر احمدی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اداری و منابع انسانی» دانشگاه خوارزمی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی طی حکمی از طرف دکتر حسن بیگی دکتر علی اکبر احمدی عضو هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی به عنوان «سرپرست مدیریت امور اداری و منابع انسانی» دانشگاه خوارزمی منصوب شد.
دکتر حسن بیگی سرپرست دانشگاه خوارزمی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های دکتر حسین محمدی، با اشاره به شایستگی، تجارب ارزنده و شخصیّت دکتر علی اکبر احمدی، ابراز امیدواری کرد؛ 
انتظار می‌رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزشهای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی 
امکانات و ظرفیتهای دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید: 
- ساماندهی و نظارت دقیق بر حسن اجرای امور مرتبط با مدیریت منابع انسانی دانشگاه بر اساس افزایش بهره وری، شایسته سالاری، عدالت گستری و رفع تبعیض
 
- نظارت براجرای صحیح مصوبات هیات اجرایی منابع انسانی دانشگاه
- برنامه ریزی، تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه‌سازی افزایش بهره‌وری و کارایی و اثربخشی عملکرد
- تکریم و حفظ شأن، منزلت و حقوق اعضای هیأت علمی، کارمندان، دانشجویان و مراجعه کنندگان
- توانمندسازی کارکنان با اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی به عنوان یاوران علمی دانشگاه
- ایجاد انگیزه در کارمندان و اعضای هیأت علمی و رضایتمندی بیشتربرای انجام بهتر مأموریت های محوله 
- مدیریت و نظارت بر تهیه، تدوین، بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و قوانین مورد نیاز و نظارت بر حسن اجرای ضوابط اداری، رفاهی، پرسنلی
- کنترل و تایید نهایی احکام صادره، گزارش کار ماهانه و دیگر فرمها و اسناد مرتبط با امور اداری، پرسنلی و رفاهی کارکنان
نظارت برانجام امور اداری، صدور احکام و محاسبه و استخراج اضافه کار، تأخیر، غیبت، مرخصی و مأموریت کارکنان
- تهیه وتدوین آئین نامه ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل های لازم اداری و ابلاغ آن به واحدهای مربوط
- نظارت بر کلیه امور خدمات عمومی و پشتیبانی
- نظارت برانجام کلیه امور دبیرخانه مرکزی 
- تصمیم‌سازی و ارایه گزارشات تحلیلی و مدیریتی در چارچوب وظایف محوله
- نظارت و ایجاد هماهنگی میان ادارات و بخشهای تابعه
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
نشانی مطلب در وبگاه مدیریت روابط عمومی:
http://khu.ac.ir/find-21.6429.65951.fa.html
برگشت به اصل مطلب