مدیریت روابط عمومی- آرشیو مطالب پایگاه
معرفی پنج کتاب از آقای دکتر سید امیر اصغری

بازیابی تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1395/2/19 | 

 

 

 

 

 

 

 

شبکه های بی سیم این کتاب مبتنی بر محوریت ارتباطات بی سیم، موضوعاتی کلیدی را بدین ترتیب ارائه می کند:

  • تکنولوژی و معماری
  • انواع شبکه
  • رویکردهای طراحی
  • کاربردها

ریزپردازنده و زبان اسمبلی

در این کتاب سعی شده است تا جنبه های اساسی مربوط به طراحی سیستم های مبتنی بر ریزپردازنده ها تبیین شود. این کتاب به عنوان مرجع اول وزارت علوم برای درس ریزپردازنده ها و زبان اسمبلی انتخاب شده است. دنیای کنونی، دنیای ارتباطات و اطلاعات است و پارامتر رقابت نیز به سمت برتری اطلاعاتی سوق پیدا نموده است. لذا به بستر و زیرساختاری نیاز است که بتوان این داده  ها را در آن ذخیره نمود.علاوه بر نیازهای نوین امروزی برای ذخیره  سازی و پشتیبانی از داده  های مورد نیاز، این الزام وجود دارد که داده  هایی که بصورت مکتوب آرشیو شده  اند نیز بصورت الکترونیکی تبدیل شده و ذخیره شوند. بستر و زیرساختاری که برای نگهداری، ذخیره  سازی، پشتیبانی و پردازش داده  ها مورد استفاده قرار می  گیرد، یک مرکز داده است. در کتاب پیش رو، تحلیل و طراحی یک مرکز داده مبتنی بر شبکه ی SAN به عنوان یک مکانیزم ارتباطی ذخیره  سازی و پشتیبانی بطور دقیق بررسی می  شود. شبکه ی SAN، یک زیرساختار ارتباطی است که اتصالات فیزیکی و لایه ی مدیریتی را برای سازماندهی کردن آن اتصالات، المان  های ذخیره  سازی و سیستم  های کامپیوتری فراهم می  کند؛ به گونه  ای که انتقال اطلاعات در آن بصورت امن، سازگار و مقاوم باشد.

مفاهیم سیستم عامل کتابی مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر جهت آشنایی با مفاهیم پایه ای سیستم عامل است. هرچند که امیدواریم برای افراد در محیط های کاری نیز مفید باشد. این کتاب، توصیفی شفاف از مفاهیم پایه ای سیستم عامل را در برمی گیرد.در این کتاب فرض می شود که خواننده با ساختارهای داده ی پایه ای، سازمان کامپیوتر و یک زبان سطح بالا همانند C آشناست. موضوعات سخت افزاری مورد نیاز برای درک مفاهیم سیستم عامل در فصل اول ارایه شده است. برای کدهای برنامه نویسی در این کتاب از زبان های C و بعضا Java استفاده شده است، اما خواننده بدون داشتن تسلط به این زبان ها می تواند الگوریتم کد برنامه نویسی شده را درک نماید. مفاهیم با استفاده از توصیف های شهودی بیان شده اند. مفاهیم تئوری ضروری در این کتاب بحث شده اند و از اثبات های فرمال صرف نظر شده است.

کتاب دوم:

بازاریابی اینترنتی در دنیای امروز، اینترنت تمامی استراتژی  های بازاریابی شرکت  ها و کمپانی  ها را تغییر داده و سیاست  های کلی بازاریابی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.امروزه اینترنت مرزهای جغرافیایی را از میان برداشته است و شما می  توانید محصولات و سرویس  های شرکت خود را در دنیای وب معرفی کنید. البته باید توجه داشت که همواره در دنیای بازاریابی، مزایا و معایب در کنار هم هستند. اگر در گذشته رقیبان مهم شما تنها در شهر شما بودند، با مطرح شدن بازاریابی اینترنتی، شما باید با هر شرکت مرتبط با کسب و کارتان که دارای یک وبسایت است، رقابت کنید.بنابراین اگر نقش بازاریابی اینترنتی را از رقبای خود بهتر درک کرده باشید و به تمایزهای آن با بازاریابی سنتی آگاه باشید، می  توانید در این رقابت، گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود بربایید. در این کتاب پس از بررسی مفهوم بازاریابی اینترنتی، به بررسی روش های کسب موفقیت در این حوزه پرداخته شده است.

نشانی مطلب در وبگاه مدیریت روابط عمومی:
http://khu.ac.ir/find-21.6780.5501.fa.html
برگشت به اصل مطلب