انتصاب سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1404/1/17 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛ دکتر سیدمحمدرضا هاشمی عضو  هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی را به سمت سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است: 

جناب آقای دکتر سید محمد رضا هاشمی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی


با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی" منصوب می­شوید. شایسته است با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
-ارتقای علمی، پژوهشی و توانمندی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان البرز و کشور
-مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی
-تشکیل کارگروه «تحوّل در علوم انسانی» با حضور استادان، صاحب­نظران و اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی و تهیه سند و برنامه عملیاتی تحوّل علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی و تحقّق عملی پیوند حوزه و دانشگاه و مقابله با نفوذ جریان­های انحرافی، الحادی و معاند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالادستی و با همکاری و هماهنگی شورای برنامه راهبردی و معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری دانشگاه و اجرایی کردن آن
-عبور از الگوی برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
-بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ها و خدمات آموزشی و پژوهشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری
-حرکت از آموزش و پژوهش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­ پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
-پیشنهاد انتصاب مدیران گروه­های آموزشی آگاه، متعهد، با دانش، کاردان، باانگیزه، تازه­ نفس، پُرتلاش و نستوه به ریاست دانشگاه
-تقویت ارتباطات هم‌افزا و همگرا با نهادهای علمی، فرهنگی و اسلامی و دیگر دانشگاه­ها
-استقرار یک­پارچه دانشکده ادبیات و علوم انسانی در پردیس البرز و بهسازی، توسعه امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی
-تاسیس مراکز رشد فعّال علوم انسانی و بکارگیری مدیران شایسته، متعهد و کاردان به منظور تقویت زنجیره علم تا عمل و مهارت آموزی دانشجویان در کنار تحصیل
-فراهم نمودن زمینه رشد عادلانه دانشجویان و ارتقاء ضابطه­مند استادان
-شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
-فراهم نمودن زمینه جذب هیأت علمی نخبه، با دانش و متعهد به ارزش­های اسلامی و جهادی
-توجه ویژه به رشد کیفی و کاربردی نشریات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی
-برقراری نظم و انضباظ و رعایت قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
-توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­های موثر و مشاوره­ های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش ­آموختگان برگزیده دانشکده ادبیات و علوم انسانی در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش­ بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
-استفاده بهینه از منابع انسانی، مالی و مادی و مدیریت بر درآمدها و هزینه های متناسب با برنامه عملیاتی
- جذب درآمد از طرق خدمات آموزشی مانند پذیرش دانشجویان بین الملل، مجازی، پردیس و طرح پژوهش های ملی و بین المللی
- تدوین برنامه عملیاتی و سالیانه دانشکده براساس برنامه راهبردی دانشگاه
-تاسیس آکادمی زبان انگلیسی
توفیق روزافزون جناب­عالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 351 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب معاون آموزشی دانشکده علوم مالی

 | تاریخ ارسال: 1404/1/17 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی دکتر فرج زاده دهکردی عضو هیات علمی دانشکده علوم مالی را به سمت معاون آموزشی دانشکده علوم مالی منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر حسن فرج زاده دهکردی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم مالی

با سلام و احترام
   نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت " معاون آموزشی دانشکده " منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • ارتقای علمی و توانمندی دانشکده در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی و اجتماعی مرتبط با دانشکده در سطح استان البرز و کشور
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ ها و خدمات آموزشی دانشکده و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  • حرکت از آموزش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت ­پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
  • شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی دانشکده و تسهیل دسترسی برای استادان و دانشجویان
  • توسعه ارتباط با واحدهای برنامه­ ریزی دیگر دانشگاه‌ها به منظور تبادل نظر و افزایش کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی
  • برقراری نظم و انضباط و رعایت دقیق قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
  • توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­های موثر و مشاوره­های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش­آموختگان برگزیده دانشکده در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش­بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
توفیق روزافزون جناب­عالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم

دفعات مشاهده: 260 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست مدیریت گروه جغرافیای طبیعی

 | تاریخ ارسال: 1403/12/26 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه ؛ طی حکمی آقای دکتر علیرضا کربلائی درئی عضو هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی را به سمت سرپرست مدیریت  گروه جغرافیای طبیعی دانشکده علوم جغرافیایی منصوب نمود.
متن حکم ایشان به شرح دیل است:

جناب آقای دکتر علیرضا کربلائی درئی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی


با سلام و احترام
  نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی و پیرو نامه رئیس محترم دانشکده علوم جغرافیایی، به عنوان "سرپرست مدیریت  گروه جغرافیای طبیعی " دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش­های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌ها به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵-  ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتاب­ها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه­ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است، به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 430 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری غیرحضوری کلاس‌های دانشگاه در هفته پایانی سال ۱۴۰۳

 | تاریخ ارسال: 1403/12/22 | 
به اطلاع دانشجویان می‌رساند، بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه و اطلاعیه وزارت علوم، کلاس‌های آموزشی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ به‌صورت غیرحضوری و از طریق  سامانه آموزش مجازی دانشگاه (LMS) دانشگاه به آدرس https://lms.khu.ac.ir برگزار خواهد شد.

هدف از این تصمیم، افزایش بهره‌وری و امکان تشکیل کامل کلاس‌ها در هفته پایانی سال است. لذا از دانشجویان گرامی درخواست می‌شود تا برنامه‌های خود را مطابق با این تغییرات تنظیم نموده و از طریق سامانه مجازی دانشگاه در کلاس‌ها شرکت نمایند.

 
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی 

دفعات مشاهده: 668 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه روانشناسی تربیتی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

 | تاریخ ارسال: 1403/12/22 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه ؛ طی حکمی آقای دکتر مهدی عرب زاده عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را بعنوان مدیر گروه روان شناسی تربیتی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب نمود .
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مهدی عرب زاده
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

با سلام و احترام
    نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی و پیرو نامه رئیس محترم دانشکده  روانشناسی و علوم تربیتی، به مدت دو سال به عنوان "مدیر گروه روان شناسی تربیتی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش­های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌ها به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵-  ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتاب­ها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه­ ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است، به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.


 

دفعات مشاهده: 445 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست مدیریت گروه جغرافیای گردشگری

 | تاریخ ارسال: 1403/12/15 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛ آقای دکتر مسلم قاسمی عضو هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی را به سمت سرپرست مدیریت گروه جغرافیای گردشگری منصوب کرد.
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مسلم قاسمی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی

با سلام و احترام   
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی و پیرو نامه رئیس محترم دانشکده جغرافیا، به عنوان "سرپرست مدیریت گروه جغرافیای گردشگری " دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش­های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌ها به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵-  ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتاب­ها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه­ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است، به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.



 

دفعات مشاهده: 500 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس مرکز رشد و توسعه واحدهای فناور دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/12/12 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛  آقای دکتر حمزه خواستار عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت را به سمت رئیس " مرکز رشد و توسعه واحد‌های فناور" دانشگاه منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

آقای دکتر حمزه خواستار
عضو محترم هیأت علمی دانشکده مدیریت


      نظر به مراتب دانش، شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت رئیس " مرکز رشد و توسعه واحد‌های فناور" دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می‌رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه، ضمن توجه دقیق و همه جانبه به شرح وظایف محوله این مرکز به خصوص موارد ذکر شده در ذیل در تحقق اهداف کلان دانشگاه و تعالی حوزه معاونت پژوهشی اهتمام ورزید:
  • ساماندهی مرکز رشد و واحدهای فناور در دو پردیس تهران و کرج و ایجاد بستری برای فعالیت همسو و همگرا
  • ایجاد بستر همکاری با سایر ادارات حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه جهت همگرایی و پرهیز از موازی کاری
  • توجه به فعالیت‌های مغفول ماده در دانشگاه نظیر ثبت اختراع که در سطح بندی دانشگاه تاثیر بسزایی دارد
  • توجه به اصلاح زیرساخت از نظر کالبد فیزیکی و نیروی انسانی
  • نظارت و ارزیابی فعالیت‌های واحدهای فناور و دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد
  • همکاری سازنده با سایر مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری جهت مبادله تجربیات و الگوهای پیشرفت
  • بسترسازی جهت پیاده‌سازی و تجاری‌کردن ایده‌های نو مبتنی بر دانش توسط صاحبان ایده با دیدگاه و سیاست حمایتی
  • ایجاد فضای لازم جهت گسترش و رشد واحدهای کوچک و متوسط دانش‌بنیان و فناور فعال با امکان رقابت در بازارهای داخلی و جهانی
  • تولید و توسعه محصولات و فرایندهای فناوری قابل‌عرضه به بازار
  • ایجاد ارتباط بین ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران
  • ایجاد فضای مناسب جهت تجاری ‌کردن دستاوردهای تحقیقاتی فناورانه
  • کمک به رونق اقتصاد محلی و ملی مبتنی بر دانش و فناوری‌های پیشرفته
  • ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت کارآفرینان، دانش‌آموختگان دانشگاهی و فناوران
  • ایجاد زمینه‌های لازم برای تبلیغات، بازاریابی، تجاری‌سازی محصولات فناورانه و نوآورانه و شرکت در کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها در داخل و خارج کشور
  • برگزاری دوره‌ای رویدادهای مبتنی بر دانش فناورانه و خلق ثروت
  • تلاش برای فراهم‌ آوردن حمایت‌های قانونی جهت حفظ حقوق مالکیت معنوی
  • فراهم‌آوردن شرایط و امکانات استفاده از مشاوران، کارشناسان و شرکت‌های خدماتی خارجی در چارچوب قوانین و مقررات
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 

دفعات مشاهده: 672 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه تعطیلی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/12/6 | 
با سلام و احترام
با توجه به سرمای هوا و مساله مدیریت تآمین انرژی که با تعطیلی ادارات دولتی و دانشگاه ها در مقاطع زمانی مختلف همراه است؛ به اطلاع اساتید گرامی و دانشجویان عزیز می رساند در زمان اعلام تعطیلی دانشگاه به دلایل مزبور، کلاس های درس تعطیل نیست و مطابق برنامه سامانه گلستان بصورت غیرحضوری در سامانه مجازی دانشگاه به آدرس lms.khu.ac.ir برگزار می گردد. 

*معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی*

دفعات مشاهده: 1158 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی تجدید مناقصه

 | تاریخ ارسال: 1403/12/5 | 

دفعات مشاهده: 789 بار   |   دفعات چاپ: 24 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس دانشکده هنر و معماری

 | تاریخ ارسال: 1403/12/5 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی خانم دکتر الهام پرویزی عضو  هیأت علمی دانشکده هنر و معماری  را بعنوان رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر الهام پرویزی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده هنر و معماری

با سلام و احترام
نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان «رئیس دانشکده هنر و معماری» منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ارتقای علمی، پژوهشی و توانمندی دانشکده هنر و معماری در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی و اجتماعی مرتبط با دانشکده در سطح استان البرز و کشور
  • مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشکده هنر و معماری در سطح استانی،ملی، منطقه‌ای و جهانی
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ها و خدمات آموزشی و پژوهشی دانشکده هنر و معماری و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری
  • حرکت از آموزش و پژوهش متمرکز بر توسعه کمّی و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
  • تدوین و اجرای  برنامه عملیاتی دانشکده هنر و معماری بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه، برنامه اسلامی شدن دانشگاهها و جدّیت و پیگیری در تحقق آن
  • تقویت ارتباطات هم‌افزا و همگرا با نهادهای علمی، فرهنگی و اسلامی و دیگر دانشگاه­ها
  • تاسیس مراکز رشد فعّال و بکارگیری مدیران شایسته، متعهد و کاردان به منظور تقویت زنجیره علم تا عمل و مهارت آموزی دانشجویان در کنار تحصیل
  • فراهم نمودن زمینه رشد عادلانه دانشجویان و ارتقاء ضابطه­ مند استادان و همکاران
  • شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • فراهم نمودن زمینه جذب هیأت علمی نخبه، با دانش و متعهد به ارزش­های اسلامی و جهادی
  • توجه ویژه برای راه اندازی  نشریات علمی دانشکده هنرو معماری
  • به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی و پژوهشی دانشکده هنر و معماری و تسهیل دسترسی برای استادان و دانشجویان
  • برقراری نظم و انضباط و رعایت قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
  • توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­های موثر و مشاوره­های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش­آموختگان برگزیده دانشکده هنر معماری در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش­بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
توفیق روزافزون سرکارعالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 

دفعات مشاهده: 744 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب معاون آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/27 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛  آقای دکتر یوسف مهدوی نسب عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را بعنوان معاون آموزشی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر یوسف مهدوی نسب
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی


با سلام و احترام
نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت « معاون آموزشی دانشکده " منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • ارتقای علمی و توانمندی دانشکده در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی و اجتماعی مرتبط با دانشکده در سطح استان البرز و کشور
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ ها و خدمات آموزشی دانشکده و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی
  • حرکت از آموزش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
  • شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی دانشکده و تسهیل دسترسی برای استادان و دانشجویان
  • توسعه ارتباط با واحدهای برنامه­ ریزی دیگر دانشگاه‌ها به منظور تبادل نظر و افزایش کیفیت برنامه‌ریزی آموزشی
  • برقراری نظم و انضباط و رعایت دقیق قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
  • توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­های موثر و مشاوره­های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش ­آموختگان برگزیده دانشکده در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش­بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 

دفعات مشاهده: 666 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب معاون پژوهشی و امور بین‌الملل دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/27 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛ خانم دکتر مریم مقدسین عضو هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را بعنوان معاون پژوهشی و امور بین‌الملل دانشکده منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر مریم مقدسین
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

با سلام و احترام
نظر به‌ مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی ، به‌موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان " معاون پژوهشی و امور بین‌الملل دانشکده " منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشکده و به‌کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه به‌ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ارتقا توانمندی های پژوهشی دانشکده در شناسایی و حل مسائل راهبردی در چالش­پذیری و تعامل با جامعه
  • درآمدزایی از امکانات پژوهشی دانشکده در تعامل با آزمایشگاه مرکزی دانشگاه
  • توجه ویژه به نظم و انضباط و رعایت قوانین حوزه پژوهش در راستای مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه
  • استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دانشکده و به طور خاص هم افزایی اساتید، دانشجویان و فارغ التحصیلان در امور پژوهشی و ارتباط با جامعه
  • تغییر رویکرد صرفاً کّمی و معطوف به ارتقای جایگاه علمی و بین‌المللی دانشکده به رویکرد کیفیِ نیازمحور، مزیت‌محور و اولویت‌محور
  • مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی دانشکده در سطح منطقه‌ای و جهانی
  • پیشرفت و ارتقا کیفیت و هدفمند کردن پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در دانشکده
  • اهتمام جدی به توسعه فناوری از طریق تسهیل امور و ترغیب و تشویق اساتید و دانشجویان دانشکده به همکاری با مرکز رشد دانشگاه و کمک به شکل گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشکده برای حل مسائل اساسی کشور
  • فراهم­ سازی محیط آموزشی و پژوهشی نوین همراه با تحوّل دیجیتال، افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان، کاهش هزینه­ ها و سرعت بخشی انجام فرایندهای پژوهشی
  • مدیریت و پیگیری خدمات اجرائی همایش­ها، وبینارها و کارگاه‌های بین‌المللی در دانشکده
  • توجه به هدفمندی و رشد کیفی و کاربردی نشریات علمی و پژوهشی دانشکده
  • تسهیل دسترسی متقاضیان به خدمات آزمایشگاهی دانشکده
  • توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان دانشکده در راستای توسعه ارتباطات بین­المللی از طریق برقراری تفاهم‌نامه، ارتباط با پارک‌های علم و فناوری/نرم‌افزار، داشتن پروژه‌های مشترک تحقیقاتی، تبادل استاد و دانشجو، فعالیت‌های مختلف پژوهشی اساتید و دانشجویان با دانشگاه‌های خارجی، بازدیدها و برگزاری برنامه‌های مختلف علمی، مدارس تابستانه و زمستانه بین‌المللی
  • فعالیت در راستای بین‌المللی شدن دانشکده و ارائه گزارش‌های ادواری به مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه در خصوص پیشرفت دانشکده در خصوص شاخص‌های فعالیت ارتقای بین‌المللی دانشگاه‌
  • هماهنگی و پیگیری لازم جهت تکمیل فرایندهای رتبه ­بندی بین­ المللی دانشکده در بخش­های مختلف و همکاری در ارتقای آنها
  • فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت توسعه ارتباطات آموزشی، پژوهشی با دانشکده­های معتبر مرتبط خارجی
  • شناسایی و معرفی ظرفیت­ها و مزیت­های نسبی دانشکده، جهت توسعه همکاری­های بین ­المللی
  • مدیریت ارائه خدمات لازم به دانشجویان متقاضی تحصیل/گذراندن دوره در خارج از کشور
  • تهیه و به روز رسانی محتوای کتابچه و بروشورهای معرفی امکانات و فعالیت‌های دانشکده به زبان انگلیسی
  • به‌روزرسانی اطلاعات سامانه‌های مرتبط جهت ارائه یکپارچه پتانسیل و ظرفیت­های دانشگاه به‌منظور جذب دانشجوی خارجی
  • معرفی و کمک به عضویت حداکثری اعضای هیئت‌علمی در سازمان­های بین­المللی مرتبط با حوزه کار دانشکده
  • فعال نمودن پتانسیل جذب نخبگان ایرانی غیر مقیم مرتبط با حوزه کار دانشکده (جذب پژوهشگر پسادکتری در قالب فرمت و تعهدات فی‌مابین معاونت علمی - فناوری ریاست‌جمهوری)
  • پیگیری کلیه امورات پژوهشگران پسادکتری دانشکده و روان‌سازی فعالیت‌ها و تهیه گزارش‌های مربوطه
توفیق روزافزون سرکار عالی را در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.


 

دفعات مشاهده: 690 بار   |   دفعات چاپ: 31 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس مرکز مشاوره دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/11/27 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی آقای سعید طولابی را بعنوان رئیس مرکز مشاوره دانشگاه منصوب نمود.
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای سعید طولابی
با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد و شایستگی­ های جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز مشاوره دانشگاه منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
- برنامه ریزی و جذب اعتبارات مورد نیاز.
- توسعه و ترویج خدمات در زمینه ی سبک زندگی اسلامی – ایرانی، ازدواج و تشکیل خانواره
- توسعه و ترویج خدمات در زمینه ی مشاوره ی فردی ، گروهی و سلامت روانی و اجتماعی .
- شناسایی و جذب مشاوران ، روانشناسان ، مددکاران و روانپزشکان متعهد و برخوردار از فضایل دینی و اخلاقی.
- تحقق ظرفیتهای ایجاد شده توسط ایین نامه ها ، بخش نامه ها و دستورالعمل های مصوب جهت پیشبرد اهداف مرکز.
- برنامه ریزی ، نظارت بر حسن اجرای برنامه های مصوب ابلاغی و ارائه گزارش دوره ای به دفتر مشاوره ، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان
- تدوین برنامه های متنوع مهارتی برای توانمند سازی دانشگاهیان .
- تعامل موثر درون و برون سازمانی ، بین بخشی و فرابخشی مبتنی بر سیاستها و خط مشی مرکز
-راه اندازی ، حمایت و نظارت بر فعالیت کانون همیاران سلامت روان دانشجویی.
- مطالعه پرونده های کمسیون مواردخاص و کمیته انضباطی و بررسی مسائل روانشناختی انها ودر صورت نیاز ارجاع به روانشناسان برای روان درمانی .
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 735 بار   |   دفعات چاپ: 28 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه

 | تاریخ ارسال: 1403/11/24 | 

دفعات مشاهده: 954 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه

 | تاریخ ارسال: 1403/11/10 | 

دفعات مشاهده: 1034 بار   |   دفعات چاپ: 41 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه برنامه ریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/8 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی جناب آقای دکتر مسعود گرامی پور عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت مدیر گروه برنامه ریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مسعود گرامی پور
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، به مدت دوسال به عنوان "مدیر گروه برنامه ریزی درسی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولتمردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن رئیس به دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌های به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادهای جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵- ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوباتی ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 790 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/6 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی خانم دکتر نصرت ریاحی نیا عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی  دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر نصرت ریاحی نیا
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی


با سلام واحترام

   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی و پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، به مدت دو سال به عنوان "مدیریت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولتمردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن رئیس به دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌های به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادهای جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵- ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوباتی ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 812 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سفر به کربلای معلی ویژه اساتید و اعضای هیات علمی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/3 | 

دفعات مشاهده: 1239 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/11/2 | 
به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی دکتر چالاک مجیدی عضو هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی را به سمت مدیر تربیت بدنی دانشگاه منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر چالاک مجیدی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی


با سلام و احترام
    نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان "مدیرتربیت بدنی" دانشگاه منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزشهای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبرد های دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • سیاست گذاری و تدوین برنامه های راهبردی و تقویم ورزشی سالانه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه
  • فراهم آوردن تسهیلات لازم برای گسترش و تعمیم ورزش همگانی  و حرفه ای در دانشگاه
  • ایجاد انگیزه وتشویق دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی جهت شرکت فعالانه در فعالیتهای ورزشی
  • نظارت و ارزشیابی برنامه های ورزشی ،خدمات فنی مربیان و نحوه اجرای برنامه ها
  • نظارت و برنامه ریزی در اداره سالن ها و اماکن ورزشی
  • حفظ وحراست و نظافت اماکن و فضاهای ورزشی و امکانات ورزشی موجود
  • برنامه ریزی  و نظارت بر اجرای کلیه فعالیتهای ورزشی دانشگاه
  • پیشنهاد، برنامه ریزی  و برگزاری مسابقات و رقابت های مختلف ورزشی به مناسبت های مختلف طبق تقویم ورزشی سالانه
  • هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات لازم جهت برگزاری مسابقات درون دانشگاهی و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی، منطقه ای ،کشوری والمپیادهای ورزشی
  •  هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات لازم جهت برگزاری مسابقات ورزش های  فناورانه و توسعه این رشته ها
  •  پیش بینی و نظارت برتهیه وسایل و تجهیزات اماکن مختلف ورزشی دانشگاه
  •   گسترش ورزش خوابگاهی و دانشکده ای و همگانی
  • پیش بینی بودجه ، نیروی انسانی وارائه گزارش فعالیت های انجام شده به اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ریاست دانشگاه و معاونت دانشجویی دانشگاه
  • پیگیری ومرتفع  کردن  مشکلات وتنگناهای ورزشی در حد امکانات دانشگاه
  • پیگیری و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص توسعه فضا ها و امکانات ورزشی دانشگاه
  • تشکیل کمیته ورزش کارکنان جهت تعمیم وگسترش ورزش در بین کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه
  • تلاش در جهت توسعه و اشاعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین جامعه هدف دانشگاهی
  • برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های مرکز ارزیابی تندرستی  و مشاوره ورزشی در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه

 

دفعات مشاهده: 978 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس اداره انتشارات

 | تاریخ ارسال: 1403/11/1 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛ دکتر موسی کمانرودی کجوری عضو  هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی را به سمت رئیس اداره انتشارات دانشگاه منصوب نمود. متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر موسی کمانرودی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی

با سلام و احترام
      نظر به مراتب دانش، تعهد و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت "رئیس اداره انتشارات" دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه، ضمن توجه دقیق و همه جانبه به شرح وظایف محوله این مرکز به خصوص موارد ذکر شده در ذیل در تحقق اهداف کلان دانشگاه و تعالی حوزه معاونت پژوهشی اهتمام ورزید:
۱ – ساماندهی نشریات علمی دانشگاه و تلاش در جهت توسعه فعالیت
۲ – ایجاد وحدت رویه و تمرکز لازم در نشریات علمی دانشگاه
۳ – نظارت و حمایت از ارتقاء کیفیت نشر در مجلات و پیگیری جهت ایجاد بستر لازم برای نمایه سازی آنها در پایگاههای معتبر بین المللی
۴ – پیاده سازی سیاست های وزارت عتف در راستای پروژه مرجعیت علمی و تلاش برای انجام اقدامات زیر بنایی جهت افزایش رویت پذیری بروندادهای علمی نشر یافته در مجلات دانشگاه
۵ – بازنگری هدفمند در شیوه نامه های اجرایی نشریات و کتب
۶ – بازآرایی فرایندهای پذیرش، بررسی، چاپ و انتشار کتاب های دانشگاهی با سیاست حفظ و ارتقاء کیفیت در کنار توجه به کمیت لازم
۷ – استفاده از دانش روز و تحولات بین المللی در جهت نشر کتابهای دانشگاهی با مدیریت هزینه ها و سرمایه گذاری در راستای رویت بیشتر کتاب های منتشره در سکوهای اطلاع رسانی
۸ – خود ارزیابی سالانه اداره انتشارات و استفاده از مشاوران متخصص در این حوزه به منظور ارتقاء ادواری
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 1167 بار   |   دفعات چاپ: 32 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر