انتصاب مدیر گروه برنامه ریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/8 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی جناب آقای دکتر مسعود گرامی پور عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت مدیر گروه برنامه ریزی درسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مسعود گرامی پور
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، به مدت دوسال به عنوان "مدیر گروه برنامه ریزی درسی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولتمردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن رئیس به دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌های به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادهای جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵- ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوباتی ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 69 بار   |   دفعات چاپ: 0 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/6 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی خانم دکتر نصرت ریاحی نیا عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی  دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر نصرت ریاحی نیا
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی


با سلام واحترام

   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی و پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، به مدت دو سال به عنوان "مدیریت گروه علم اطلاعات و دانش شناسی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولتمردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن رئیس به دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌های به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادهای جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵- ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوباتی ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 139 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سفر به کربلای معلی ویژه اساتید و اعضای هیات علمی

 | تاریخ ارسال: 1403/11/3 | 

دفعات مشاهده: 270 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر تربیت بدنی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/11/2 | 
به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی دکتر چالاک مجیدی عضو هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی را به سمت مدیر تربیت بدنی دانشگاه منصوب نمود.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر چالاک مجیدی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی


با سلام و احترام
    نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان "مدیرتربیت بدنی" دانشگاه منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزشهای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری، راهبرد های دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • سیاست گذاری و تدوین برنامه های راهبردی و تقویم ورزشی سالانه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه
  • فراهم آوردن تسهیلات لازم برای گسترش و تعمیم ورزش همگانی  و حرفه ای در دانشگاه
  • ایجاد انگیزه وتشویق دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی جهت شرکت فعالانه در فعالیتهای ورزشی
  • نظارت و ارزشیابی برنامه های ورزشی ،خدمات فنی مربیان و نحوه اجرای برنامه ها
  • نظارت و برنامه ریزی در اداره سالن ها و اماکن ورزشی
  • حفظ وحراست و نظافت اماکن و فضاهای ورزشی و امکانات ورزشی موجود
  • برنامه ریزی  و نظارت بر اجرای کلیه فعالیتهای ورزشی دانشگاه
  • پیشنهاد، برنامه ریزی  و برگزاری مسابقات و رقابت های مختلف ورزشی به مناسبت های مختلف طبق تقویم ورزشی سالانه
  • هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات لازم جهت برگزاری مسابقات درون دانشگاهی و اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی، منطقه ای ،کشوری والمپیادهای ورزشی
  •  هماهنگی، نظارت و برنامه ریزی و پیش بینی اعتبارات لازم جهت برگزاری مسابقات ورزش های  فناورانه و توسعه این رشته ها
  •  پیش بینی و نظارت برتهیه وسایل و تجهیزات اماکن مختلف ورزشی دانشگاه
  •   گسترش ورزش خوابگاهی و دانشکده ای و همگانی
  • پیش بینی بودجه ، نیروی انسانی وارائه گزارش فعالیت های انجام شده به اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ریاست دانشگاه و معاونت دانشجویی دانشگاه
  • پیگیری ومرتفع  کردن  مشکلات وتنگناهای ورزشی در حد امکانات دانشگاه
  • پیگیری و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص توسعه فضا ها و امکانات ورزشی دانشگاه
  • تشکیل کمیته ورزش کارکنان جهت تعمیم وگسترش ورزش در بین کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه
  • تلاش در جهت توسعه و اشاعه ورزش همگانی و قهرمانی در بین جامعه هدف دانشگاهی
  • برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های مرکز ارزیابی تندرستی  و مشاوره ورزشی در راستای ارتقاء سطح سلامت و تندرستی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه

 

دفعات مشاهده: 338 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس اداره انتشارات

 | تاریخ ارسال: 1403/11/1 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه طی حکمی؛ دکتر موسی کمانرودی کجوری عضو  هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی را به سمت رئیس اداره انتشارات دانشگاه منصوب نمود. متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر موسی کمانرودی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی

با سلام و احترام
      نظر به مراتب دانش، تعهد و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت "رئیس اداره انتشارات" دانشگاه منصوب می شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه، ضمن توجه دقیق و همه جانبه به شرح وظایف محوله این مرکز به خصوص موارد ذکر شده در ذیل در تحقق اهداف کلان دانشگاه و تعالی حوزه معاونت پژوهشی اهتمام ورزید:
۱ – ساماندهی نشریات علمی دانشگاه و تلاش در جهت توسعه فعالیت
۲ – ایجاد وحدت رویه و تمرکز لازم در نشریات علمی دانشگاه
۳ – نظارت و حمایت از ارتقاء کیفیت نشر در مجلات و پیگیری جهت ایجاد بستر لازم برای نمایه سازی آنها در پایگاههای معتبر بین المللی
۴ – پیاده سازی سیاست های وزارت عتف در راستای پروژه مرجعیت علمی و تلاش برای انجام اقدامات زیر بنایی جهت افزایش رویت پذیری بروندادهای علمی نشر یافته در مجلات دانشگاه
۵ – بازنگری هدفمند در شیوه نامه های اجرایی نشریات و کتب
۶ – بازآرایی فرایندهای پذیرش، بررسی، چاپ و انتشار کتاب های دانشگاهی با سیاست حفظ و ارتقاء کیفیت در کنار توجه به کمیت لازم
۷ – استفاده از دانش روز و تحولات بین المللی در جهت نشر کتابهای دانشگاهی با مدیریت هزینه ها و سرمایه گذاری در راستای رویت بیشتر کتاب های منتشره در سکوهای اطلاع رسانی
۸ – خود ارزیابی سالانه اداره انتشارات و استفاده از مشاوران متخصص در این حوزه به منظور ارتقاء ادواری
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 523 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه مدیریت مالی و مهندسی مالی

 | تاریخ ارسال: 1403/10/30 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی دکتر میثم بلگوریان عضو  هیأت علمی دانشکده علوم مالی را به سمت مدیر گروه مدیریت مالی و مهندسی مالی منصوب نمود.
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر میثم بلگوریان
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم مالی


با سلام و احترام
   نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده علوم مالی، به موجب این حکم به مدت دوسال به عنوان "مدیر گروه مدیریت مالی و مهندسی مالی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولتمردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و خدمات و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن رئیس به دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌های به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادهای جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵- ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوباتی ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتابها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 205 بار   |   دفعات چاپ: 4 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری امتحان در روزهای آلودگی هوا

 | تاریخ ارسال: 1403/10/22 | 
با سلام و احترام

پیرو اطلاعیه وزارت عتف مبنی بر امکان برگزاری امتحان در روزهایی که دانشگاه به علت آلودگی هوا تعطیل است به اطلاع تمام اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و همکاران اداری گرانقدر در دانشکده ها می رساند امتحانات از فردا یکشنبه ۲۳ دی ماه تا پایان ایام امتحانات در هر دو پردیس تهران و البرز مطابق برنامه برگزار می گردد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی

دفعات مشاهده: 576 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب رئیس کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/10/2 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ طی حکمی خانم دکتر سمیه السادات آخشیک عضو هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت رئیس کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد دانشگاه منصوب کرد.
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر سمیه السادات اخشیک
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی


با سلام و احترام
       نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت «رئیس کتابخانه مرکزی، موزه و مرکز اسناد دانشگاه» منصوب می شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه و ضمن توجه دقیق و همه جانبه به شرح وظایف محوله این مرکز به خصوص موارد ذکر شده در ذیل در تحقق اهداف کلان دانشگاه و تعالی حوزه معاونت پژوهشی اهتمام ورزید:
  • استفاده بهینه از کالبد فیزیکی کتابخانه و تلاش در جهت توسعه منابع زیر ساختی
  • تلاش در جذب منابع مالی از ارگان ها، سازمان ها و بخصوص خیرین و صرف آن در توسعه و بهسازی فضای کتابخانه
  • برگزاری کارگاههای هم اندیشی، همایشهای نوآورانه دانشجویی، جذب ایده های نو و ایجاد فضای مناسب با جذبه کافی برای حضور دانشجویان در کتابخانه و تلاش در پویا نگه داشتن کتابخانه به عنوان قلب تپنده دانشگاه
  • افزایش بهره وری از فضای زیر ساختی، منابع مکتوب و الکترونیکی موجود و نیروی انسانی با توجه به برنامه های راهبردی دانشگاه
  • انعقاد تفاهم نامه های همکاری با سایر کتابخانه ها در سطح دانشگاهی و ملی
  • افزایش بهره وری موزه دانشگاه خوارزمی در جهت معرفی تاریخ آموزش عالی کشور در دانشگاه خوارزمی
  • ارائه پتانسیل موزه دانشگاه به جامعه و تدوین دستورالعمل های لازم برای تبدیل آن به محلی برای بازدید توسط جامعه هدف خاص و در نهایت جامعه عام کشور
  • ایجاد بستر الکترونیکی اسناد دانشگاه برای دسترسی عموم
  • ایجاد آرشیو مستندات جلسات واحدهای مختلف دانشگاه به صورت طبقه بندی شده
  • ایجاد بستر استفاده عموم به صورت الکترونیکی و حضوری از اسناد پژوهش و فناوری دانشگاه
  • طبقه بندی هر نیم سال از دست آوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه براساس مستندات کتابخانه و مرکز اسناد براساس خدمت رسانی به جامعه و صنعت
  • به روز رسانی مستندات موجود، ایجاد و گسترش دسترسی به منابع و ساده سازی استفاده از آنها
    رصد اثر بخشی کتابخانه های دانشگاه خوارزمی با تعیین شاخص ها با همکاری اعضای محترم هیات علمی متخصص حوزه و ارائه گزارش شش ماه برای کلیه موارد فوق
توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 774 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

تعطیلی دانشگاه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ آذر

 | تاریخ ارسال: 1403/9/26 | 
قابل توجه همکاران محترم هیئت علمی و دانشجویان

پیرو اعلام استانداری های تهران و البرز مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸  آذر؛ به اطلاع می رساند تمام کلاس ها در بستر سامانه مجازی مطابق برنامه برگزار می گردد.

در ضمن جلسات دفاع پایان نامه/رساله در صورت موافقت گروه و دانشکده می تواند به صورت مجازی برگزار گردد.

معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی

دفعات مشاهده: 2189 بار   |   دفعات چاپ: 21 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب مدیر گروه معارف اسلامی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

 | تاریخ ارسال: 1403/9/19 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه؛ به پیشنهاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دکتر غلامی را به سمت مدیر گروه معارف اسلامی دانشکده منصوب کرد.
متن حکم ایشان به شرخ ذیل است:

جناب آقای دکتر نجف علی غلامی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی


با سلام و احترام
    نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی، به پیشنهاد رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تاییدیه شماره ۵۱۲۹/۳/۴۰۳ مورخ ۲۸/۸/۱۴۰۳ معاون محترم آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، به مدت دو سال به عنوان "مدیر گروه معارف اسلامی" دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش­های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت ­ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه راهبردی دانشگاه و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌ها به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵-  ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتاب­ها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه­ ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است، به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 755 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست دانشکده علوم مالی

 | تاریخ ارسال: 1403/9/12 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،با حکم آقای دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه، خانم دکتر زهرا دیانتی دیلمی به سمت سرپرست دانشکده علوم مالی منصوب شد. متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر زهرا دیانتی دیلمی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم مالی


با سلام و احترام
نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده علوم مالی» دانشگاه منصوب می­ شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ارتقای علمی، پژوهشی و توانمندی دانشکده علوم مالی در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی و اجتماعی مرتبط با دانشکده در سطح استان تهران و کشور
  • مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشکده علوم مالی در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ها و خدمات آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم مالی و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­ های نوین و بهره ­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری
  • حرکت از آموزش و پژوهش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
  • ارایه برنامه عملیاتی دانشکده علوم مالی بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه و جدّیت و پیگیری در تحقق آن
  • پیشنهاد مدیران گروه­های آموزشی آگاه، متعهد، با دانش، کاردان جهت انتصاب به ریاست دانشگاه
  • تقویت ارتباطات هم‌افزا و همگرا با نهادهای علمی، فرهنگی و اسلامی و دیگر دانشگاه­ها
  • تاسیس مراکز رشد فعّال و بکارگیری مدیران شایسته، متعهد و کاردان به منظور تقویت زنجیره علم تا عمل و مهارت آموزی دانشجویان در کنار تحصیل
  • فراهم نمودن زمینه رشد عادلانه دانشجویان و ارتقاء ضابطه­مند استادان و همکاران
  • شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • فراهم نمودن زمینه جذب هیأت علمی نخبه، با دانش و متعهد به ارزش­های اسلامی و جهادی
  • توجه ویژه به رشد کیفی و کاربردی نشریات علمی دانشکده علوم مالی
  • به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم مالی و تسهیل دسترسی برای استادان و دانشجویان
  • برقراری نظم و انضباط و رعایت قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
  • توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­های موثر و مشاوره­ های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش­ آموختگان برگزیده دانشکده علوم مالی در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش­ بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
توفیق روزافزون سرکار­عالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

دفعات مشاهده: 816 بار   |   دفعات چاپ: 19 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست دانشکده علوم زمین

 | تاریخ ارسال: 1403/9/12 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه،با حکم آقای دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه، دکتر مرتضی دلاوری کوشان به سمت سرپرست دانشکده علوم زمین منصوب شد. متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر مرتضی دلاوری کوشان
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم زمین

با سلام و احترام
نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب­عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده علوم زمین» دانشگاه منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه راهبردی دانشگاه به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ارتقای علمی، پژوهشی و توانمندی دانشکده علوم زمین در پرورش نیرو­های انسانی شایسته، با دانش و متعهد و شناسایی و حل مسایل راهبردی علمی و اجتماعی مرتبط با دانشکده در سطح استان البرز و کشور
  • مرجعیت علمی و توسعه اثربخش و الهام‌آفرین همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشکده علوم زمین در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی
  • عبور از الگوی برنامه آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌محور به الگوی جامعه‌محور در توسعه کارکردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه اسلامی
  • بازنگری و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه­ ها و خدمات آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم زمین و تهیه سازوکارهای لازم بر اساس موازین اسلامی و در جهت حفظ و ارتقای علم و فناوری­های نوین و بهره ­مندی از امکانات آموزش مجازی با هماهنگی معاونت­های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری
  • حرکت از آموزش و پژوهش متمرکز بر توسعه کمّی، تخصص‌بسنده و فردمحور به سمت تربیت و پرورش نیروی انسانی متمرکز بر علم نافع، پیشرفت کیفی، ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی، اخلاق‌مدار با معرفت دینی و مسئولیت­ پذیری اجتماعی و خانواده‌محور
  • ارایه برنامه عملیاتی دانشکده علوم زمین بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه و جدّیت و پیگیری در تحقق آن
  • پیشنهاد مدیران گروه­های آموزشی آگاه، متعهد، با دانش، کاردان جهت انتصاب به ریاست دانشگاه
  • تقویت ارتباطات هم‌افزا و همگرا با نهادهای علمی، فرهنگی و اسلامی و دیگر دانشگاه­ ها
  • تاسیس مراکز رشد فعّال و بکارگیری مدیران شایسته، متعهد و کاردان به منظور تقویت زنجیره علم تا عمل و مهارت آموزی دانشجویان در کنار تحصیل
  • فراهم نمودن زمینه رشد عادلانه دانشجویان و ارتقاء ضابطه­ مند استادان و همکاران
  • شناسایی استعدادهای جوان و رویش­های انقلاب اسلامی و دانشجویان نخبه و برگزیده و پرورش آنان و تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل اسلامی
  • فراهم نمودن زمینه جذب هیأت علمی نخبه، با دانش و متعهد به ارزش­های اسلامی و جهادی
  • توجه ویژه به رشد کیفی و کاربردی نشریات علمی دانشکده علوم زمین
  • به روز رسانی تجهیزات و امکانات آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم زمین و تسهیل دسترسی برای استادان و دانشجویان
  • برقراری نظم و انضباط و رعایت قوانین آموزشی با پایش پیوسته نحوه تشکیل کلاس­های آموزشی و نحوه حضور استادان محترم و دانشجویان عزیز بر اساس تقویم آموزشی و ارزیابی کیفیت آموزشی و میزان تطابق با سرفصل­ دروس
  • توجه ویژه به استقبال از دانشجویان ورودی جدید و ارایه راهنمایی­ های موثر و مشاوره­ های کارا از سوی استادان، همکاران و دانش ­آموختگان برگزیده دانشکده علوم زمین در جهت مؤانست و الفت و رفع نگرانی­ها و مشکلات ایشان و ایجاد فضای آرامش ­بخش، فعّال و بانشاط در دانشکده
توفیق روزافزون جناب­عالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 

دفعات مشاهده: 811 بار   |   دفعات چاپ: 16 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دانشجوی برتر البرز ۱۴۰۴

 | تاریخ ارسال: 1403/9/4 | 
به اطلاع می رساند ثبت نام دانشجوی برتر جایزه البرز ۱۴۰۴ از تاریخ ۲۰ آذرماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، شروع می شود. دانشجویان گرامی که قصد ثبت نام و شرکت در این همایش را دارند، می توانند با مراجعه به سایت جایزه البرز به نشانی https://alborzprize.ir/  نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

در ضمن لینک شیوه نامه دانشجوی برتر البرز ۱۴۰۴ به شرح ذیل می باشد :


دفعات مشاهده: 1169 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه

 | تاریخ ارسال: 1403/8/28 | 

دفعات مشاهده: 1029 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آگهی مناقصه

 | تاریخ ارسال: 1403/8/13 | 

دفعات مشاهده: 1349 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

هفدهمین گردهمایی بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران هفدهمین گردهمایی بین المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ایران

 | تاریخ ارسال: 1403/8/13 | 

دفعات مشاهده: 1984 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

همایش ملی نماز دانشگاه، بایسته ها و شایسته ها

 | تاریخ ارسال: 1403/8/13 | 

دفعات مشاهده: 1335 بار   |   دفعات چاپ: 35 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست مدیریت گروه بیومکانیک و آسیب شناسی ورزشی

 | تاریخ ارسال: 1403/8/5 | 
به گزارش روابط عمومی، آقای دکتر عبدالهی سرپرست محترم دانشگاه طی حکمی، دکتر حسن صادقی عضو  هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی را به سمت سرپرست "مدیریت گروه بیومکانیک و آسیب شناسی ورزشی "  منصوب کرد.

متن حکم ایشان به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر حسن صادقی
عضو محترم هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی


با سلام و احترام
    نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب جناب­عالی و پیرو نامه رئیس محترم دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به عنوان سرپرست "مدیریت گروه بیومکانیک و آسیب شناسی ورزشی " دانشکده منصوب می­شوید. انتظار می رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدانه بر اساس ارزش­های والای اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با همکاری استادان عضو گروه و سایر استادان و مدیران گروه آن دانشکده و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­ها در جهت اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری، راهبردهای دولت مردمی، برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به ویژه سند تحول آموزش عالی و موارد ذیل اهتمام ورزید:
۱- ابلاغ برنامه‌های اجرایی و تکالیف عمومی اعضای هیات علمی اعم از آموزشی (نظری- عملی)، پژوهشی، راهنمایی دانشجو و رعایت نظم و انضباط کاری اعضای هیات علمی گروه و نظارت بر حسن اجرای آن؛
۲- تهیه برنامه اجرایی وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی ارائه شده از طریق گروه بر اساس خط مشی شورای دانشکده با مشورت اعضای گروه قبل از شروع نیمسال تحصیلی و تهیه جدول دروس هر نیم سال با همکاری اعضای گروه و تسلیم آن به رئیس دانشکده؛
۳- تجدیدنظر مستمر در برنامه‌ها با توجه به آخرین پیشرفتها و تغییرات و تحولات علمی و تسلیم این برنامه‌ها به مراجع ذیربط؛
۴- تشکیل و اداره جلسات شورای گروه و ارسال گزارش کار، مصوبات، پیشنهادها و نظریات جمعی گروه به رئیس دانشکده برای هماهنگی اجرایی یا طی مراحل قانونی برای اجرا؛
۵-  ابلاغ بخشنامه‌ها و آیین ‌نامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی رییس دانشکده به اعضای گروه؛
۶- پیشنهاد نیازهای مالی گروه به رییس دانشکده؛
۷- انجام دادن کلیه مکاتبات رسمی گروه و پیشنهاد تهیه لوازم، کتاب­ها، نشریات و سایر ملزومات مورد نیاز گروه به رییس دانشکده؛
۸-برنامه­ ریزی جهت ایجاد درآمدهای پایدار با استفاده از تخصص اعضای هیات علمی گروه
۹- پیشنهاد طرحهای پژوهشی که گروه راساً یا با همکاری گروه ‌های دیگر آماده انجام دادن آن است، به رئیس دانشکده برای تصویب در شورای پژوهشی دانشگاه؛
۱۰- ارزیابی کار سالانه اعضای گروه و گزارش آن به رییس دانشکده.

 

دفعات مشاهده: 1130 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی

 | تاریخ ارسال: 1403/8/2 | 
 به گزارش روابط عمومی، آقای دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه، طی حکمی دکتر امیر صفاری عضو هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی را به سمت سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه منصوب کرد.


جناب آقای دکتر امیر صفاری
عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم جغرافیایی


سلام علیکم
نظر به مراتب دانش، تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و به منظور اجرای تبصره ۱ ماده ۶ آیین‌نامه تشکیل هیات عالی جذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و به استناد بند الف ماده ۷ دستورالعمل اجرایی جذب و تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی" دانشگاه منصوب می­شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و برنامه دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به ویژه موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • ساماندهی امور جذب هیأت علمی دانشگاه بر اساس شایسته­سالاری، عدالت­گستری و رفع تبعیض
  • ایجاد وحدت رویه در امور جذب هیأت علمی دانشگاه
  • امکان استعدادیابی و شناسایی نخبگان و انتخاب افراد اصلح از لحاظ علمی، اخلاقی و توجه خاص به صلاحیت­های عمومی و علمی
  • فراهم آوردن زمینه مشارکت نیروهای متخصص، مومن، متعهد و انقلابی در فرایند جذب هیأت علمی و مقابله هوشمندانه و پیشگیرانه با نفوذ جریان­های فکر الحادی، انحرافی و معاند
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جذب هیأت علمی بر اساس نیازسنجی گروه­های آموزشی دانشگاه
  • برنامه ­ریزی به منظور دانش ­افزایی اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در مدت خدمت
  • نظارت مستمر بر اجرای صحیح ضوابط و مقررات در فرآیند بررسی‌ها
  • همکاری و هماهنگی در اجرای مصوبات و دستورالعمل‌های هیأت مرکزی جذب اعضای هیات‌علمی وزارت عتف و ارایه گزارش‌های مستمر سالیانه و پیگیری در تحقق آن
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.


  

دفعات مشاهده: 1293 بار   |   دفعات چاپ: 29 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انتصاب سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1403/8/2 | 
به گزارش روابط عمومی،آقای دکتر عبدالهی سرپرست دانشگاه، طی حکمی دکترحسین عباسیان عضو  هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی را به سمت سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه منصوب کرد.
متن حکم ایشان به شرح ذیل است:


جناب آقای دکتر حسین عباسیان
عضو محترم هیأت علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

با سلام و احترام
نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه" منصوب می­ شوید. انتظار می­رود با ابتکار عمل و پیگیری مجدّانه بر اساس ارزش­های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و با همکاری  مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان و بکارگیری تمامی امکانات و ظرفیت­های دانشگاه در جهت اجرایی کردن منویّات مقام  معظم رهیری، راهبردهای دولت مردمی و برنامه تفصیلی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری به ویژه در موارد ذیل اهتمام ورزید:
  • تشکیل شورای برنامه راهبردی دانشگاه و تدوین برنامه راهبردی دانشگاه خوارزمی در افق ۱۴۰۴ به منظور بازنگری در رویکرد، محتوا و ساختار دانشگاه در جهت تقویت عناصر هویت­ ساز و دست­یابی به پایه و منزلتِ دانشگاهی شایسته انقلاب اسلامی و ارتقای توانمندی دانشگاه در مرجعیت علمی و حضور مؤثر در چرخۀ تولید علم و فناوری بین ­المللی و جهان اسلام و ایفای نقشی فعّال و تاثیرگذار در پیشرفت کشور و همکاری­های موثر علمی در سطح منطقه‌ای و جهانی 
  • فراهم نمودن زمینه رشد بهره­ وری، اثربخشی و روزآمدی واحدهای دانشگاه و ارتقای کیفیت آموزش، پژوهش، فناوری، فرهنگی، عمرانی و پشتیبانی در جهت تقویت خلاقیّت و نوآوری در علم و رشد مکارم اخلاق و فضایل انسانی، شایسته­ سالاری و عدالت­گ ستری
  • فعال­سازی شورای نظارت و ارزیابی و پایش و آمایش پیوسته برنامه و عملکرد واحدهای زیرمجموعه دانشگاه به منظور شناخت ظرفیت­ها، توانمندی­ها و موقعیت دانشگاه و همچنین واکاوی وضعیت فعلی و چالش‌های پیش­رو
  • برنامه ­ریزی و پیگیری موضوع تحوّل علوم انسانی با هماهنگی معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دانشکده ادبیات و علوم انسانی و ارزیابی سند تحوّل و برنامه عملیاتی
  • شناسایی، طراحی، استقرار و به­روز رسانی شاخص­ عملکرد واحدها هم­راستا با راهبردها و اهداف کلان دانشگاه
  • برسی میزان پیشرفت و انطباق عملکرد واحدهای دانشگاه با راهبردها و اهداف تعیین ­شده و تحلیل عملکرد
  • تحلیل داده­ها و اطلاعات دانشگاه و تهیه گزارش­های دوره­­ای و موردی و تصمیم ­سازی
توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش­برد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.


 

دفعات مشاهده: 1288 بار   |   دفعات چاپ: 37 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر