إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون
با کمال تأسف و اندوه، باخبر شدیم که جناب آقای دکتر سیدحسن مهدیان، پس از سالها خدمت صادقانه و مجاهدت علمی، دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست. ایشان در دوران تصدی ریاست دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی کنونی) در سالهای ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۸، و نیز سالها فعالیت بیوقفه در پژوهشکدهٔ پلاسما، نقشی بیبدیل در بنای علمی و ساختاری این نهاد کهن داشتند. بیگمان، سیرهٔ علمی و اخلاقی آن مرحوم، الگویی تابناک برای نسلهای آیندهٔ این دانشگاه خواهد بود. هیئت رئیسهٔ دانشگاه خوارزمی، این مصیبت جانکاه را به جامعهٔ دانشگاهی، همکاران محترم دانشکدهٔ فیزیک و به ویژه خانوادهٔ محترم ایشان تسلیت میگوید و برای روح بلندشان آرامش ابدی و برای بازماندگان، سلامت و شکیبایی مسالت دارد.
هیئت رئیسه دانشگاه خوارزمی
دفعات مشاهده: 58 بار |
دفعات چاپ: 2 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر