تفاهم‌نامه بین دانشگاه و مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه‌ای کشور

 | تاریخ ارسال: 1395/3/29 | 

 

جلسه ی عملیاتی کردن تفاهم‌نامه بین دانشگاه خوارزمی و مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه‌ای کشور

این جلسه با هدف اجرایی کردن این تفاهم‌نامه، در روز دوشنبه 24/3/1395 در سالن فرهنگ دانشکده ی علوم برگزار شد.

 
در این جلسه، از دانشگاه دکتر شاکری (مدیر دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه) دکتر حسینی (معاون آموزشی دانشکده فنی مهندسی) دکتر قائدی (معاون پژوهشی دانشکده ی علوم تربیتی و روانشناسی) دکتر زهراکار (عضو هیات علمی دانشکده ی علوم تربیتی و روانشناسی از گروه مشاوره) دکتر حسین محمدی (مدیر امور فرهنگی) دکتر نوذری (مدیر اداره کارآفرینی) و آقای آزادی (کارشناس امور انجمن های علمی معاونت فرهنگی) و آقای شیخلر (کارشناس کارآفرینی) حضور داشتند.

از مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای نیز آقای مهندس اکبری پور مدیر  ارتباط با صنعت و روسای شش دپارتمان تخصص فنی و حرفه ای حضور داشتند.

در ابتدا دکتر شاکری ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، از اهمیت ارتباط نزدیک‌تر دانشگاه و سازمان‌های مرتبط سخن گفت و تاکید داشت که این جلسه منجر به اجرایی کردن مفاد تفاهم‌نامه شود و چند برنامه ی مشترک در سال جاری انجام شود.

نیاز دانشجویان به فراگیری همزمان مباحث تئوری و تجربی و ضرورت تلفیق آنها در بازار کار و افزایش مهارت‌آموزی دانشجویان، مهم ترین مبحث این جلسه بود. در این جلسه مقرر شد دانشگاه خوارزمی در خصوص ارتقای سطح آموزشی مربیان مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه‌ای اقداماتی انجام دهد از جمله:

برگزاری دوره‌های آموزشی تحت عنوان مهارت‌های تخصصی مشاوره شغلی برای کارشناسان سازمان فنی حرفه‌ای

برگزاری دوره آموزشی فلسفه‌ورزی و روش های نوین تربیتی برای مربیان سازمان فنی حرفه‌ای

همچنین مقرر شد کارگروه تخصصی بین دانشکده ی فنی مهندسی دانشگاه خوارزمی و مرکز تربیت مربی سازمان فنی حرفه‌ای در خصوص هماهنگی برنامه‌هایی از جمله، کارآموزی دانشجویان، انجام پروژه‌های دانشجویی در کارگاه‌های مرکز تربیت مربی، بازدید دانشجویان از مرکز تربیت مربی و ... صورت گیرد.

ارتباط دوسویه و اجرای برنامه‌های مشترک بین مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه و مرکز تربیت مربی مورد تاکید قرار گرفت.

برگزاری دوره‌های مشترک تربیت مربی کارآفرینی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود

 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4306 بار   |   دفعات چاپ: 557 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر