برگزاری ششمین نشست دبیران کانون های علمی -فرهنگی ایثار دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کل کشور در دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1403/2/29 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، از روز چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز، ششمین نشست دبیران کانون های علمی -فرهنگی ایثار دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کل کشور در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، ریاست دانشگاه بهمراه مسئولین برگزارکننده و دبیران کانون های ایثار در دانشگاه های سراسر کشور بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با اهداء شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی داشتند. سپس با حضور در سالن همایش شهید دودانگه کتابخانه مرکزی دانشگاه مراسم به صورت رسمی با قرائت قرآن و سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
در ادامه دکتر علی حسن بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن خیر مقدم به مهمانان گرانقدر، گوشه هایی از فعالیت دانشگاه و ماموریت این نهاد آموزشی را برای حضار بر شمردند. ایشان ضمن دعوت از حضار به تقوا، سخت کوشی و خستگی ناپذیری را از ارکان مهم موفقیت در پیشرفت علم و تحقق سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست. در ادامه دکتر تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه خوارزمی، به ارائه گزارش در زمینه فعالیتهای حوزه خود پرداختند.
سپس دکتر صابریان مدیر کل آموزش بنیاد شهید و ایثارگران به تبین طرح ساعی پرداخت.بر اساس این طرح دانشجویان شاهدی که در طول دو ترم ارتقا معدل پیدا می کنند هم مورد تشویق واقع خواهند شد.
این نشست در  بعد از ظهر روز چهارشنبه با صحبت های دکتر نعیمی سرپرست معاونت اموردانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان  ادامه یافت .ایشان کانون‌های ایثار را محلی برای جذب حداکثری دانشجویان و رشد مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی دانشجویان برشمرد.
دراین نشست دو کارگاه آموزشی برگزار شد ودر ادامه  دبیر کانون  ایثار هر منطقه  با رای گیری از دبیران آن منطقه انتخاب گردید.
 نشست به مدت دو روز به میزبانی پردیس کرج دانشگاه خوارزمی برگزار شد.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 4981 بار   |   دفعات چاپ: 27 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر