اطلاعیه شماره 6 مرکز آموزش های مجازی دانشگاه خوارزمی اطلاعیه شماره 6 مرکز آموزش های مجازی دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1399/1/24 | 
به میمنت میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) سامانه جدید آموزش های مجازی دانشگاه راه اندازی شد. 
🔷➖برای ورود به سامانه جدید اساتید می توانند با کد استادی و دانشجویان با کد دانشجویی بعنوان کاربری و برای رمز عبور عبارت Uu (حرف اول بزرگ و حرف دوم کوچک) را به ابتدای کد کاربری خود اضافه کنند و بعد از اولین ورود رمز ورود را عوض کنند. لطفا توجه کنید که رمز جدید باید شامل حداقل یک حرف بزرگ، عدد و نیز یک سیمبول (%$#&) باشد.
🔷➖ چنانچه هنوز فایل قابل استفاده ای در سامانه قبلی دانشگاه دارید، سامانه قبلی به آدرس lms2.khu.ac.ir از فردا یکشنبه مورخ 24 فروردین مجدد در دسترس خواهد بود. سامانه قدیمی حداقل به مدت 2 هفته آینده در دسترس خواهد بود.
🔷➖ لطفا توجه کنید که سامانه قدیمی تنها برای بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار بگیرد و کلیه کلاس ها اعم از آنلاین و آفلاین روی سامانه جدید برگزار شود.
🔷➖برخی کلاس هایی که هنوز استاد آنها در سامانه گلستان تعریف نشده بود و دانشجو داشتند اما استاد مشخص نبود هنوز در سامانه جدید وارد نشده است. کلاس های بدون استاد را سرکار خانم مهندس جعفری برای تعیین تکلیف به دانشکده ها ارسال کرده است، به محض روشن شدن وضعیت این کلاسها اطلاعات آنها بصورت ماشینی به سرعت در سامانه قرار خواهد گرفت.
🔷➖اساتید محترم که داوطلب برگزاری کلاس بصورت آفلاین بودند هم اکنون می توانند از سامانه جدید برای بارگزاری محتوا و درج سرفصل ها استفاده کنند. 

🔷ویژگی های سامانه جدید🔷

1⃣. افزایش ظرفیت تعداد کلاس های آنلاین به میزان سه برابر
2⃣. رفع مشکلات امنیتی سامانه از جمله چند ورود همزمان با یک کاربری و همچنین افزایش ضریب امنیت پروتکل رمز ورود
3⃣. افزایش بهره وری سامانه با نصب و اجرای آخرین نسخه های مودل-نسخه 3.8.2- و ادوبی کانکت نسخه 10.6 که با مصرف پهنای باند کمتر  عملا  به میزان 3 برابر سامانه قبلی صرفه جویی در مصرف ترافیک اینترنت خواهد کرد
4⃣. امکان دریافت اطلاعات از سامانه گلستان بصورت ماشینی
5⃣. امکان بازیابی رمز عبور بصورت خودکار توسط سامانه
6⃣. افزایش ظرفیت کاربران یک کلاس آنلاین از 500 نفر به 2800 نفر بصورت همزمان
7⃣. رفع مشکلات بارگزاری فایل روی سامانه (البته همچنان توصیه اول ما بارگزاری فایل روی سرورهای اشتراک فایل رایگان نظیر گوگل درایو است)
8⃣. امکان ضبط کلاس و دستیابی به فایل ضبط شده توسط استاد مربوطه (در این خصوص هم پیشنهاد اول ما استفاده از نرم افزارهای رایگان اسکرین رکوردر نظیر SnagIt است).
9⃣. پایداری مطلوب سامانه از نظر حفره های فنی
0⃣1⃣. امکان استفاده از بیشترین پلاگین های کمک آموزشی بین المللی

 
🔷مرکز آموزشهای مجازی دانشگاه خوارزمی🔶



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 2961 بار   |   دفعات چاپ: 393 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر