دانشگاه خوارزمی میزبان دومین جلسه مشترک با مسئولین استانی و مدیران شهری استان البرز دانشگاه خوارزمی میزبان دومین جلسه مشترک با مسئولین استانی و مدیران شهری استان البرز

 | تاریخ ارسال: 1398/9/20 | 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:
دانشگاهها شاخص توسعه جوامع هستند، نگاه مجموعه مدیریت شهری به دانشگاه خوارزمی باید تغییر کند
20 آذرماه دانشگاه خوارزمی میزبان دومین جلسه مشترک با مسئولین استانی و مدیران شهری استان البرزبود. در این جلسه که با حضور درویش پور معاون هماهنگی امور استانداری البرز و مسئولین بخش های مختلف مدیریت شهری، شهرداری، راهداری، آبفا، پلیس راه، محیط زیست، سازمان حمل و نقل و ریاست دانشگاه خوارزمی و معاون اداری مالی و منابع انسانی و مدیران دانشگاه حضور داشتند. دکتر حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی اظهارداشت که اهتمام همه ما این است که دانشگاه محیط مناسبی برای دانشجویان و شهروندان باشد. در رویدادهای اخیر که برای هیچکس خوش آیند نبود خوشبختانه این اعتراضات هیچ پایگاه دانشجویی در دانشگاه خوارزمی نداشت و مدیریت دانشگاه حدود 500 دانشجوی نگران را که به دلیل انسداد راهها از رفتن به تهران محروم شده بودند را پذیرایی و اسکان داد و با آرامش مسأله حل شد. 
در این نشست بعد از بررسی مسائل شهری مرتبط با دانشگاه و شنیدن نظرات بخش های مختلف درویش پور معاون استاندار با تآکید بر اینکه امروزه شاخص توسعه جوامع سرمایه گذاری در نظام آموزشی  به ویژه دانشگاهها می باشد، نگاه مجموعه مدیریت شهری  به دانشگاه خوارزمی باید تغییر کند و درگذشته در حق دانشگاه خوارزمی با این قدمت و پیشینه درخشان جفا شده است. با حضور دکتر حبیبی در جایگاه ریاست دانشگاه و تعصب ایشان به پیشبرد امور چشم انداز خوبی دارد. معاون استاندار بر همدلی بیشتر همه بخش ها با تشکیل جلسات مشترک برای حل مشکلات دانشگاه خوارزمی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که در کمترین زمان مشکلات دانشگاه برطرف شود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5804 بار   |   دفعات چاپ: 494 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر