جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/9/16 | 
رئیس دانشگاه در دیدار با اعضای شورای صنفی کارکنان:
آئین نامه ها و بخش نامه های جدید در اختیار همکاران باشد و چیزی در این زمینه به نام محرمانه باشد، وجود ندارد
جلسه شورای صنفی کارکنان با ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر حبیبی و جناب آقای دکتر مجلس آرا معاونت محترم مالی و پشتیبانی در روز چهارشنبه 7 آذرماه 98 برگزار شد.
          در این جلسه دبیر شورای صنفی کارکنان، خواستار پی گیری برخی مطالبات، مسائل و درخواست های کارکنان از طرف ریاست محترم دانشگاه و هیأت رئیسه محترم شد و بابت توجه به مسائل اداری، رفاهی و معیشتی کارکنان تشکر و قدردانی نمود. "سرپرست" دبیر شورای صنفی کارکنان با اشاره به اینکه تعیین تکلیف بازخرید مرخصی های همکاران کارکنان قراردادی سال گذشته هنوز انجام نشده است گفت که صدور احکام اداری و حقوقی همکاران دانشگاه هنوز روند کندی دارد. همچنین تاثیر روانی کاهش فرجه زمانی ورود خروج همکاران اداری، طرح های تشویقی برای همکاران، ارائه به موقع بسته های حمایتی و آئین نامه بازنشستگی کارکنان و کاهش سن بازنشستگی زودتر از موعد از خواسته های کارکنان مطرح شد. 
در ادامه ریاست دانشگاه، از طرح دیدگاه ها، مطالبات و خواسته های کارکنان تشکر و قدردانی کرد و توضیحاتی در مورد موارد مطرح شده ارائه داد. در مورد مرخصی های بازخرید همکاران قراردادی سال گذشته قرار برآن شد پس از طی نمودن روند اداری و تامین منابع مالی پرداخت شود و در مورد امسال و سال های آینده با توجه به محدودیت منابع مالی تأکید شده است بهتر است همکاران از مرخصی های استحقاقی خود استفاده نمایند و باید در این زمینه به یک جمع بندی و توافق نسبت به بازخرید و ذخیره مرخصی همکاران با توجه به پیشنهادات شورای صنفی کارکنان، همکاران، آیئن نامه ها و محدودیت منابع مالی دانشگاه دست یابیم. در مورد احکام و حقوقی همکاران کارکنان نیز، از مدیریت اداری خواسته شده در اسرع وقت و به موقع احکام رتبه ها، پایه ها و بخش نامه های اداری وصول شده، اجرا شود. همچنین تاکید شده است که آئین نامه ها و بخش نامه های جدید به هر صورت ممکن در اسرع وقت و به موقع از طریق پورتال یا اتوماسیون اطلاع رسانی شود و در اختیار همکاران قرار گرفته شود و در این زمینه تأکید شد چیزی در این زمینه به نام محرمانه باشد، وجود ندارد. 
در زمینه فرجه زمانی نیز قرار بر آن شود که با توجه به اثر روانی، بهتر است به همان منوال قبلی باشد. همچنین در زمینه طرح های تشویقی، سیاست دانشگاه مبنی بر تشویق است، چراکه انگیزه و شادابی کارمند برای کار بیشتر می کند، از شورای صنفی کارکنان می خواهم، ما را در این زمینه یاری کنند،  پیشنهادهای خود را در زمینه طرح های تشویقی، چه آن هایی که بخصوص منابع مالی برای دانشگاه ندارد و چه آنهایی هزینه بردار است ارائه کنند ما هم در این زمینه، استقبال و همکاری می کنیم. 
در پایان ریاست محترم دانشگاه و اعضای شورای صنفی کارکنان بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر و  برگزاری جلسات منظم با معاونین و مدیران اداری، در جهت تحقق خواسته ها و مطالبات بحق کارکنان محترم و تحقق اهداف و اعتلای دانشگاه، تاکید کردند. 

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5487 بار   |   دفعات چاپ: 480 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر