جلسه شورای صنفی کارکنان با آقای دکتر سارلی مدیر اداری و منابع انسانی جلسه شورای صنفی کارکنان با آقای دکتر سارلی مدیر اداری و منابع انسانی

 | تاریخ ارسال: 1398/9/16 | 
مدیر اداری و منابع انسانی:
کاهش فرجه تاخیر و تعجیل یک طرح آزمایشی است
جلسه شورای صنفی کارکنان با جناب آقای دکتر سارلی مدیر محترم اداری و منابع انسانی در روز شنبه 2 آذرماه 98 برگزار گردید.در این جلسه که با حضور اعضای شورای صنفی و جناب آقای دکتر سارلی مدیریت محترم اداری و منابع انسانی برگزار شد مسائل مرخصی همکاران، احکام کارکنان قراردادی و ساعات کار توسط اعضای شورای صنفی مطرح و پیگیری شد.
در این جلسه آقای دکتر سارلی خاطر نشان نمودند در مورد مرخصی های همکاران قراردادی سال گذشته، مراحل بازنگری و بررسی مرخصی همکاران و اختصاص بودجه انجام شده و در صورت تامین اعتبار مرخصی های سال گذشته پرداخت می شود.
در زمینه صدور احکام ارتقای احکام همکاران قراردادی تلاش می شود هرچه زودتر ارتقاء رتبه کارکنان قراردادی صادر شود و پایه استحقاقی سالانه همکاران با رفع شدن روند ارزشیابی سالانه، صادر می شود. کاهش فرجه تاخیر و تعجیل هم یک طرح آزمایشی است و شرکت چارگون میانگینی برای تاخیر تعجیل برای اتوماسیون حضور غیاب از ما درخواست کرده است که قرار است جایگزین سیستم فعلی شود. در پایان اعضای شورای صنفی بر تعامل بیشتر با مدیریت محترم اداری و منابع انسانی جهت رفع مشکلات اداری و رفاهی کارکنان تاکید کردند.


 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5384 بار   |   دفعات چاپ: 502 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر