گردهمایی 1200 نفره دانشجویان نو ورود دانشگاه خوارزمی برگزار شد گردهمایی 1200 نفره دانشجویان نو ورود دانشگاه خوارزمی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/8/25 | 
به گزارش روابط عمومی چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ همزمان با ایام ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)، امام صادق (ع) و مصادف با هفته وحدت، گردهمایی بزرگ دانشجویان نو ورود دانشگاه خوارزمی  با حضور هیئت رئیسه، مدیران و مسئولان شهری، در مجموعه گردشگری ایثار کوهسار برگزار شد.
 در ابتدای برنامه دکتر محمد حسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ضمن خیرمقدم، به بیان تاریخچه مختصری از دانشگاه خوارزمی پرداخته، از دوران جوانی و دانشجویی به عنوان دورۀ مناسبی برای کسب علم و تهذیب یاد کردند و از دانشجویان خواستند توجه خود را به این دو اصل اساسی معطوف کنند. ایشان همچنین به بیان بعضی از قوانین و مقررات مهم آموزشی اشاره کردند و  رعایت آنها را در سرنوشت آموزشی دانشجویان تاثیرگذار دانستند.
 سپس حجت‌الاسلام هاشمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی، ضمن بیان جایگاه و نقش دانشگاه و دانشجو، اخلاق و ارتباطات حسنه را جزو لاینفک زندگی دانسته، از دانشجویان خواستند تا در دوران دانشجویی از مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی بهره بردند و  حتماً در ایام دانشجویی حرفه ای خاص را فراگیرند.
 در ادامه خانم دکتر اسماعیلی مدیر کل حوزه بانوان استانداری البرز به جایگاه رفتند و از دوران خوب دانشجویی و نقش جوانان در توسعه و تحولات اجتماعی گفتند و از دانشجویان به عنوان تاثیر گذاران حقیقی جامعه، و جوانی را بهترین فرصت برای علم‌آموزی و کسب فضایل اخلاقی یاد کردند.
 آنگاه نوبت به دکتر نبیونی عضو هیئت علمی دانشگاه و سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان البرز رسید،تا از خدمات و امکانات علمی بنیاد ملی نخبگان برای دانشجویان نخبه و مستعد بگوید و آمادگی آن مرکز را برای همکاری با دانشگاه و دانشجویان منتخب علمی و تخصصی اعلام کنند.
شرکت کنندگان این برنامه،  از حضور خانم دکتر محمدی، رئیس اداره کل بیمه تامین اجتماعی منطقه ۴ هم بهره مند شدند تا از آخرین خدمات سازمان تامین اجتماعی به قشر دانشجو در دوران تحصیل به خصوص شرایط استفاده  از بیمه سنوات بازنشستگی، اطلاع بیآبند.
حضور دکتر عارف خندان به عنوان کارآفرین و تولید کنندۀ برتر کشور با سخنرانی انگیزشی در خصوص ورود دانشجویان به عرصه کار و اشتغال و کارآفرینی پایان بخش برنامه ها بود.
 لازم به ذکر است این برنامه در دو نوبت صبح و عصر، با اجرای مسابقات مختلف ورزشی، اجرای موسیقی سنتی و کلاسیک توسط دانشجویان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تشکل­ها، انجمن­ها و کانون­های فرهنگی و نهادهای مرتبط با دانشگاه، بازدید از موزه حیات وحش ، بازدید و استفاده از دریاچه و امکانات تفریحی آن، برگزار گردید.





CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6098 بار   |   دفعات چاپ: 501 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر