بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت بزرگداشت 13 آبان بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت بزرگداشت 13 آبان

 | تاریخ ارسال: 1398/8/13 | 

بیانیه رئیس دانشگاه به مناسبت بزرگداشت 13 آبان 

۱۳ آبان برگی ماندگار در تاریخ پر حادثه ایران زمین است که از تبعید امام فرزانه انقلاب اسلامی خمینی کبیر(ره)، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان و دانشجویان استکبارستیز و عدالت خواه تا تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ را در دل خود جای داده است.
امروز رنج روزهای دور از خانه برای روح خدا در فریاد عزت انسانیت در برابر کاپیتولاسیون و موج کوبنده در کوچه و برزن های کشور عزیزمان با خون دانشجویان و دانش آموزان عدالتخواه به یک جریانی انقلابی مبدل شده است که شرف، عزت و استقلال میهن را به رخ جهانیان می کشد.
 دانشجویان خط امام آن روزها با تسخیر لانه جاسوسی به وظیفه خود عمل کردند و این روزها در تمام صحنه های اجتماعی حاضر بوده و بویژه با کسب علم و انجام  پژوهش های کاربردی مرزهای علم را گسترش داده و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری را باطل می سازند و ملت بزرگ ایران با تمام وجود برای راه امام، اندیشه امام، نهضت امام و حمایت رهبری انقلاب در مسیر شهیدان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.
 بصیرت، مقاومت، شجاعت، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی رمز بقای حرکت های انقلابی است. این روز بزرگ بر ملت مسلمان ایران، دانشگاهیان، بویژه دانشجویان و دانش آموزان گرامی مبارک باد.

دکترعزیزاله حبیبی
رئیس دانشگاه خوارزمی 




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5771 بار   |   دفعات چاپ: 527 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر