درخشش تیم دانشجویان دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر در مسابقات کشوری درخشش تیم دانشجویان دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر در مسابقات کشوری

 | تاریخ ارسال: 1398/8/4 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه تقدیر و تشکر از پنج تن از دانشجویان برتر مسابقات ریاضی روز دوشنبه 29 مهر ساعت 10 صبح با حضور آقای دکتر حبیبی رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه و اعضای شورای دانشکده ریاضی در محل دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای دکتر حبیبی ضمن عرض تبریک به دانشجویان برتر مسابقات ریاضی گفت: درخشش دانشجویان در این دوره از مسابقات مایه مباهات دانشگاه است.
وی در ادامه ضمن تأکید بر حضور در مسابقات در سطوح ملی و بین المللی گفت: فعالیت هایی که در دانشکده صورت می گیرد و ایجاد رشته های بین رشته ای از پتانسیل های حائز اهمیت است. حضور و فعالیت دانشجویان کوشا سبب ساز موفقیت های بالاتر است.
ایشان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات منظم اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشکده با دانشجویان، تشکل ها و شوراها سبب ارتقاء و پیشبرد بهتر امور است.
دکتر حبیبی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه حداکثر تلاش و اهتمام برای صرفه جویی و مدیریت بهینه امور صورت گیرد.
ایشان در خاتمه افزود: امیدواریم با ایجاد روش های نوین در بحث درآمدزایی دانشگاه گام موثری برداریم.
در ادامه آقای دکتر شهنام جوادی رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کیفی و کمی دانشکده و ابراز خرسندی از افتخارات دانشجویان برتر گفت: چهل و سومین دوره مسابقات دانشجویی ریاضی از طرف انجمن ریاضی ایران در تاریخ 12 تا 15 شهریور ماه در شهر کرمان ـ رفسنجان  برگزار شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات شامل رتبه بندی تیمی و انفرادی بود که تیم اعزامی دانشجویان کارشناسی دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر به سرپرستی آقای دکتر امیر خمسه، موفق به کسب رتبه چهارم بعد از دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر شد.
دکتر جوادی خاطرنشان کرد: اعضای تیم دانشجویان آقایان هادی فتحعلی ـ مهدی شفیعی ـ بیژن فوقانی ـ امیرارسلان بادی پا و محمدامین شیخانی بودند.
رئیس دانشکده علوم ریاضی و کامپیوتر در ادامه تببین کرد: در بخش انفرادی آقای بیژن فوقانی موفق به کسب مدال نقره و آقای مهدی شفیعی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.
ایشان در خاتمه افزود: تلاش های دانشجویان و اعضای هئیت علمی گام مهمی در ارتقاء رنکینگ دانشگاه است.
 
این جلسه با بحث و تبادل نظر پیرامون انتظارات اعضای هیئت علمی از دانشگاه و همچنین انتظارات دانشگاه از آنها به پایان رسید.



 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6660 بار   |   دفعات چاپ: 578 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر