حضور دکتر اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه خوارزمی حضور دکتر اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1398/7/10 | 
به گزارش روابط عمومی صبح روز چهارشنبه 98/7/10 جلسه ایی با حضور دکتر اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با حضور ریاست محترم دانشگاه دکتر حبیبی در کرج برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر حبیبی به بیان خیر مقدم و گزیده ای از تاریخ دانشگاه پرداخته و سیر تحول دانشگاه خوارزمی در سال های اخیر را چشمگیر یاد کردند.
 ایشان بر بحث ارتباط دانشگاه با جامعه به خصوص صنعت که این استان به عنوان قطب علم و فناوری شناخته می شود تاکید کردند و دانشگاه را دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ارتباط با صنعت معرفی کردند.
 دکتر حبیبی گریزی هم به پروژه‌های ناتمام دانشگاه در حوزه ساخت و امکانات تاسیساتی، آموزشی و پژوهشی زدند و تکمیل آنها را یکی از دغدغه‌های مهم دانشگاه دانستند و تحقق این امر را فقط با کمک مسئولین استانی و حمایت ها ی همه جانبه آنها امکان پذیر دانستند.
 در ادامه دکتر اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه در دانشگاه مهد علم و تربیت گفتند: اگر شاءن اساتید و معلمان در کشورحفظ شود و فظای مورد نیاز آنها فراهم گردد ما می توانیم بر بازخورد خوب و بالایی از تربیت جوانان این مرز و بوم و تعامل خوبی که با آن ها برقرار خواهد شد حساب کنیم. ایشان از ارتباط خوب بین دانشگاه و استان البرز از زمان حضور دکتر حبیبی در جایگاه ریاست دانشگاه گفتند و از خاطرات سال‌های اعزام اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه به جبهه های حق علیه باطل در زمان دفاع مقدس یاد کردند و  نقش پر رنگ سیاسی و فرهنگی دانشگاه را در منطقه مهم دانستند.
رییس کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در راستای حل مسائل و مشکلات دانشگاه گفتند: سعی می‌کنیم در آینده ای نزدیک با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان البرز و تعدادی از صاحبان صنایع استان بتوانیم کمک های در خور شأنی به دانشگاه داشته باشیم.
 دکتر اکبریان سال ۹۹ را سال خوبی پیش‌بینی کردند و گفتند امورات کشور  ان شاالله بهتر از پیش انجام خواهد شد.
در این جلسه تعدادی از معاونین و مدیران دانشگاه حضور داشته و به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای توسعه و رشد دانشگاه با نگاه زیست بوم منطقه و جایگاه مشورتی اساتید در تصمیم گیری های مهم کشوری توسط مسئولین پرداختند.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6147 بار   |   دفعات چاپ: 608 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر