تقدیر از دکتر ناصرزاده و معارفه دکتر دیوسالار در پست مدیریت امور فرهنگی تقدیر از دکتر ناصرزاده و معارفه دکتر دیوسالار در پست مدیریت امور فرهنگی

 | تاریخ ارسال: 1398/7/6 | 
با حکم دکتر عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه، خانم دکتر دیوسالار به مدیریت امور فرهنگی منصوب و از زحمات دکتر ناصرزاده تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 در این جلسه که چهارشنبه سوم مهر ماه ۹۸ در حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برگزار شد دکتر حبیبی ضمن بیان فخر انسانیت که خلیفه اللهی اوست، جایگاه و نقش بسیار مهم الماس وجودی انسان را قابل تامل دانسته و کار فرهنگی را یک اصل و نه یک فوق برنامه یاد کردند و این امر را کاری سنگین، مهم، ارزشمند و ماندگار یاد کردند.
ایشان تاثیر کلام، رفتار و برنامه‌های فرهنگی را بی نظیر و اهلیت فعالین و کارشناسان فرهنگی را در این امر مهم و همراه با باور قلبی ضروری دانستند.
دکتر حبیبی کار فرهنگی را کار و راه پیامبران ذکر کردند که انسان را از بیراهه به راه سعادت و روشنی هدایت می‌کند و ابزار آن موعظه، اندرز، ارتباط معنادار مستقیم و غیرمستقیم با انسان ذکر کردند.
وی در جمع مدیران، کارشناسان و فعالان فرهنگی دانشگاه یادآور شدند شما در خط مقدم این تکلیف بزرگ قرار دارید و از این زاویه باید به کار فرهنگی نگاهی نو داشته باشید و تنوع در کار فرهنگی که راهی برای تعامل بیشتر با مخاطبان است را ضروری دانسته تا به یک درک متقابل در این شرایط سخت برسید و باور زندگی، هویت، منش اجتماعی و مدنیت را جوانان ارتقا دهید.
رئیس دانشگاه خوارزمی لازمه یک کار فرهنگی را دارای برنامه، هدف و با نگاه زمان‌بندی درست و مخاطب شناسی مطابق ذائقه حداکثری ها و حداقلی ها در محیط دانشگاه دانستند و گفتند باید دقت شود در کنار این نکات مهم اعتماد سازی، ارتباط اولیه و تاثیرگذاری با دقت فراوان انجام پذیرد تا در دو جبهه مخاطبین و کار‌شناسان به یک درک متقابل در کمال احترام و خوش رویی برسید.
دکتر حبیبی آموزش های کاربردی را برای کارشناسان و فعالان فرهنگی لازم و ضروری دانستند و گفتند شما باید به ابزار شناخت متدولوژی ها و روشهای روز آشنا بوده و در کار خود ابتکار، نوآوری و خلاقیت را به همراه یک هنر فاخر داشته باشید.
ایشان هزینه درست و به جا را با نگاه عادلانه ضروری دانسته و به شعار حمایت از تولید داخل مقام معظم رهبری اشاره کردند و گفتند باید از توانمندی دانشجویان مستعد دانشگاه و همکاران و اساتید برای پیشبرد برنامه‌های دانشگاه کمال بهره را برد و هزینه ها را به صورت منطقی انجام دهید و در اولویت امور خود مهارت های زندگی، شغلی، مهارت افزایی و کارآفرینی را با نگاه امید به آینده ای روشن برای دانشجویان و مخاطبین هدف در نظر بگیرید. 
در ادامه دکتر تهامی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر ناصرزاده و دکتر دیوسالار به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و از نظرات شرکت کنندگان در این برنامه بهره مند شدند.
 در پایان از زحمات دکتر ناصرزاده تقدیر و حکم دکتر دیوسالار تقدیم شد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6500 بار   |   دفعات چاپ: 613 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر