دیدار ریاست دانشگاه با وزیر اقتصاد و دارایی دیدار ریاست دانشگاه با وزیر اقتصاد و دارایی

 | تاریخ ارسال: 1398/3/5 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز پنج شنبه98/3/2 آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه با آقای دکتر فرهاد دژپسند وزیر محترم اقتصاد و دارایی در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه آقای دکتر مجلس آرا معاون اداری، مالی و توسعه منابع، آقای دکتر عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و آقای دکتر طاهری مشاور ریاست دانشگاه نیز حضور داشتند. 
در این دیدار، ابتدا آقای دکتر حبیبی ضمن معرفی دانشگاه، به پتانسیل و ظرفیتهای علمی دانشگاه در حوزه­ های آموزشی،  پژوهشی و  فناوری (it  ) در دو سایت تهران و کرج اشاره کرده و گفتند: دانشگاه خوارزمی آمادگی کامل دارد تا دوره­ های مورد نیاز وزارت اقتصاد و دارایی را در زمینه های مختلف برگزار نماید. 
همچنین ریاست محترم دانشگاه در خصوص برگزاری دوره های بین المللی و مشکلات افتتاح حساب ارزی به گونه ای که بتواند تمام نیازهای دریافت و پرداخت را در زمینه بین الملل پاسخگو باشد توضیحاتی بیان کردند، که وزیر محترم اقتصاد و دارایی قول مساعد دادند به کمک ریاست خزانه این مشکلات برطرف شود.
در ادامه آقای دکتر دژپسند با شناخت خوبی که از ظرفیتها و قدمت دانشگاه خوارزمی داشتند، تاکید نمودند تفاهم نامه ­ای میان وزارت اقتصاد و دارایی و دانشگاه خوارزمی به منظور استفاده از ظرفیتهای علمی دانشگاه در حوزه ­های متفاوت، از جمله آموزش ضمن خدمت و بازآموزی کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی منعقد و در این زمینه همکاری لازم انجام شود.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7758 بار   |   دفعات چاپ: 703 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر