جلسه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد جلسه بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1398/2/29 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه "بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی" روز شنبه 98/2/28 ساعت 10صبح  با حضور دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه، دکتر بیژن عبداللهی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، کارکنان روابط عمومی دانشگاه و رابطان خبری واحدهای مختلف دانشگاه در دفتر شورای کرج برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر حبیبی رئیس دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران، تبریک ولادت امام حسن مجتبی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان گفت: لازمست برای پاسخگویی به نیازهای روز افکار عمومی در داخل و خارج دانشگاه و سطح شهر به عنوان نهاد ملی؛ مخاطبان و آحاد جامعه را در نظر داشته باشیم.
وی افزود: بدین سبب هرگونه آموزش و تخصص مورد نیاز در این زمینه صورت گیرد تا نتیجه مطلوب بدست آید.
دکتر حبیبی گفت: در شرایط کنونی داشتن "سواد اطلاعاتی" بسیار حائز اهمیت است و روابط عمومی به عنوان گوش شنوا در سیستم در جهت اطلاع رسانی درست، صحیح، به موقع با صداقت و شفافیت گام بر می دارد.
وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در یک سیستم، روند صحیح اجرا شود باید کارشناسان خبره و مسئولیت پذیر داشته باشیم.
رئیس دانشگاه تبیین کرد: ما باید با تعامل با هم برای بهینه سازی فرایندها؛ از روند سنتی قبل گذر کنیم و با ایجاد ساختاری پویا، به روز، سریع و دقیق به استاندارد اصلی در کارها برسیم.
دکتر حبیبی در خاتمه گفت: سطح مطلوب خبری با ایجاد بسترسازی و ارتباط رسانه ای محقق خواهد شد.
در ادامه دکتر بیژن عبداللهی مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه گفت: ما مجموعه ای هستیم که برای دانشگاه و با هدف تعهد به دانشگاه کار می کنیم.
ایشان افزود: بخش زیادی از وقت انسان ها در ارتباطات و تبادل اطلاعات می گذرد. بدین لحاظ خاصیت اصلی انسان ها "ارتباطات" است. آنچه موجب تصمیم گیری صحیح می شود؛ داشتن و دادن "اطلاعات صحیح" است.
دکتر عبداللهی ضمن بیان نکاتی درباره رعایت انصاف، راستگویی، شفافیت و امانتداری در خبرهای اطلاع رسانی شده؛ بر پاسخگویی و مسئولیت پذیری در برابر گفته ها و نوشته های اشخاص تاکید کرد.
وی گفت: باید از انتقادات و نظرات استقبال کنیم و تمام تلاشمان برای کاستن خطا، اشتباهات و افزایش صحت نگارش باشد.
دکتر عبداللهی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی در پایان افزود: ابداع و خلاقیت در نهادینه کردن اقدامات نقش پررنگ دارد و لازمست به درستی در این راه گام برداریم.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه عبدالوهاب حقی رییس اداره روابط عمومی دانشگاه گزارشی از عملکرد و رشد مجموعه نسبت به قبل در حوزه خبر و اقدامات ارتباطی با دستگاه های اجرایی و آماده کردن فضای ارتباط گیری اقشار جامعه با دانشگاه ارائه دادند.
این جلسه با پرسش و پاسخ حاضران، اهدای لوح به کارکنان روابط عمومی دانشگاه همچنین تقدیر از 5 نفر به عنوان رابطین خبری فعال از بخش های مختلف دانشگاه خاتمه یافت.
 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7870 بار   |   دفعات چاپ: 732 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر