ملاقات ریاست دانشگاه با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ملاقات ریاست دانشگاه با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

 | تاریخ ارسال: 1398/2/28 | 
روز پنج شنبه مورخ 98/2/26 نشستی صمیمی با حضور دکتر حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی با همراهی دکتر جهان پناه معاون پژوهش و فناوری، دکتر مجلس آرا معاون اداری مالی و توسعه منابع، دکتر لواسانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناوردانشگاه با دکتر ستاری معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی، دکتر حمیدیه رییس ستاد زیست فناوری و دکتر باقری مدیرکل هماهنگی اقتصاد دانش بنیان در محل دفتر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در تهران برگزار شد.
در این نشست پیرامون مدل های گوناگون مشارکت و همکاری معاونت علمی با دانشگاه خوارزمی از جمله موضوعاتی مانند توسعه زیر ساخت های دانشگاه در تبدیل به دانشگاه نسل سوم، احداث شهر سلول و گسترش فعالیت و توسعه مرکز رشد فناوری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این خصوص معاونت علمی و فناوری به لزوم جوشش همه جانبه دانشگاه در مباحث نوآوری و فناوری اشاره کرد. همچنین با اشاره به محل استقرار شرکت های فناور در ساختمان های رودسر تهران و سوله کرج موافقت های اولیه برای بهسازی و بازسازی این فضاها و ساختمان بهارستان در تهران و مجموعه خوابگاه های 20 و 21 به عنوان محل استقرار واحد های فناور در کرج صورت گرفت.
همچنین مقرر شد ساختارهای زیر بنایی شهر سلول برای استقرار شرکت های سلولی و بیوتکنولوژیک هرچه سریع تر فراهم شود و  در این خصوص صحبت های نهایی در موضوع شتابدهنده مستقر در شهر سلول انجام شود. دکتر حبیبی نیز ضمن معرفی دستاوردهای دانشگاه و ترسیم دورنمای فعالیت های دانشگاه خوارزمی به توسعه دانشگاه در مسیر تولید فناوری و تحقیقات دانش بنیان ابراز امیدواری کرد. همچنین دکتر ستاری تاکید فراوانی برای تبدیل این فضا به یک پارک علمی تحقیقاتی خصوصی نظر داشتند. در نهایت معاونت علمی و فناوری جهت هرگونه پشتیبانی و حمایت علمی، فنی و مالی اعلام آمادگی کردند.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7595 بار   |   دفعات چاپ: 763 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر