برگزاری اولین همایش دانشجویی آلودگی زیست محیطی

 | تاریخ ارسال: 1395/2/28 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین همایش دانشجویی آلودگی زیست محیطی توسط کارگروه محیط زیست و اتاق فکر استان البرز با همکاری انجمن های علوم زیستی به منظور جلب توجه دانشجویان به مسائل مهم زیست محیطی و افزایش انگیزه، روز دوشنبه 27/2/95 ساعت 8:30 تا 11:30 با حضور دکتر شهربانو عریان رئیس دانشکدۀ علوم زیستی، استادان و دانشجویان در سالن شهدای دانشگاه پردیس کرج برگزار شد.
در این همایش، دکتر عریان رئیس دانشکدۀ علوم زیستی، ضمن خیرمقدم به حاضران و اظهار خرسندی از فعالیت دانشجویان پرتلاش و با انگیزۀ این دانشکده گفت: امروزه یکی از مباحث مهم محیط زیست، تأمل بیشتر پیرامون آلودگی های زیست محیطی و نگرش "عشق به محیط زیست" است. وی افزود: در بسیاری از موارد انسان ها با استفادۀ بی مهابا از محیط زیست باعث ایجاد آلودگی های فراوان و تخریب های جبران ناپذیر شده اند؛ در نتیجه لازم است گام هایی جهت حفظ و نگهداری محیط زیست برداشته شود. دکتر عریان در پایان گفت: امیدواریم با توجه به سیستم مدیریت دانشگاه و اهمیت ارتباط دانشگاه و صنعت، اقدامات عملی و کاربردی صورت گیرد.
شایان ذکر است از 32 مقالۀ پذیرش شده، 8 مقاله به صورت سخنرانی در همایش ارائه شد. دبیر علمی این همایش آقای دکتر رامین عزتی و دبیر اجرایی، آقای دکتر محمدعلی زاهد بود.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5158 بار   |   دفعات چاپ: 608 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر