اختتامیه آئین نکوداشت هفته پژوهش برگزار شد

 | تاریخ ارسال: 1396/9/29 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اختتامیه آئین نکوداشت هفته پژوهش ظهر روز سه شنبه 28/9/96 با حضور آقای دکتر قبادیان معاون آموزش و پژوهش وزارت صنعت و معدن و مسئولان دانشگاه در سالن ابوریحان دانشگاه در تهران برگزار و از ایده ها و پژوهشگران برتر تقدیر به عمل می آید.
آقای دکتر سیدحسین حسینی لواسانی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه گفت: در سال جاری، چهار نمایشگاه از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه خوارزمی در سطح ملی، استانی و دانشگاهی،برگزار شد. وی افزود: 2 نمایشگاه شامل فن بازار استان البرز و نمایشگاه  فن بازار ملی در نمایشگاه بین المللی تهران همچنین 2 نمایشگاه در دانشگاه خوارزمی تهران و  پردیس کرج شد.
دکتر لواسانی از رونمایی فناوری های این نمایشگاه از جمله پنجره تولیدکننده اکسیژن و فناوری، تسویه پساب و فناوری تکثیر گیاهان عاری از باکتری با حضور معاونت پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
ایشان با بیان اینکه در این نمایشگاه، محصولات فنی و پژوهشی، فناوری ها و اپلیکیشن های مختلف تولید شده توسط دانشکده ها به نمایش در آمده است اظهار داشت:  امسال 25 فناوری برتر از بین فناوری های برتر دانشگاه انتخاب شد.
وی افزود: نکته قابل توجه در نمایشگاه امسال، حضور شرکت ها و سازمانهای ملی از جمله شرکت ملی گاز، سازمان زمین شناسی، شهرداری کرج، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، شرکت مهرکام پارس و بانک ملی در نمایشگاه است که با هماهنگی دانشکده های مدیریت و زمین شناسی این امکان فراهم شد. 
دکتر لواسانی در خاتمه افزود: قرار است تفاهم نامه ای بین دانشگاه و شرکت سازنده دستگاههای ساخت آزمایشگاه عمران وزارت راه منعقد شود تا دستگاههای مورد نیاز آنها از سوی دانشگاه تولید شود و این گام بزرگی برای تجاری سازی محصولات دانشگاهی است.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7394 بار   |   دفعات چاپ: 750 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر