نشست کارکنان با ریاست دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1396/8/8 | 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، نشست ریاست دانشگاه در جمع مدیران و کارمندان، ساعت 10:30 تا 12 روز سه شنبه 2 آبان ماه در سالن ابوریحان (تهران) و روز شنبه 6 آبان در سالن غدیر دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی در کرج برگزار شد.

دکتر سبحان اللهی با اشاره به مأموریت دانشگاه که تربیت نیروی انسانی و تولید علم است، گفت: همۀ ما که در دانشگاه کارمی­کنیم باید در جریان امور دانشگاه باشیم. ایشان نیروهای فعال هر سازمان را به دو بخش صف و ستاد تقسیم کرد و گفت اعضای هیأت علمی و دانشجویان، صف؛ و مدیریت و کارمندان، بخش ستادی و پشتیبانی هستند که باید با ارائۀ خدمات به بخش صف، آنها را در انجام وظیفه یاری کنند. تمام مأموریت دانشگاه در گرو انجام وظیفه ای است که به عهدۀ ما در بخش پشتیبانی و ستادی است و با حذف مأموریت دانشگاه، نیروهای ستادی نیز موضوعیتی ندارند.

دکتر سبحان اللهی گفت: با توجه به اینکه تعداد پرسنل اداری، بیشتر از استاندارد وزارتخانه است، اگر بودجۀ سال 97 را بودجۀ عملیاتی تصویب کنند، مشکل خواهیم داشت. ایشان با اشاره به محدودیت تخصیص بودجه به دانشگاه ها و کاهش درآمد اختصاصی حاصل از جذب دانشجو در پردیس بین الملل افزود: اگر نتوانیم با محدودیت ها و تخصیص ها مدیریت کنیم امکان ادامۀ حیات نخواهیم داشت. در پایان دکتر سبحان اللهی از افراد با انگیزه و علاقه مند که با دانشگاه همکاری صمیمانه و مسئولانه دارند اعم از اعضای هیات علمی و  کارمندان صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و بر مسألۀ تقویت وجدان کاری، نظم و حضور فعال و مؤثر تأکید نمود.     

در این نشست همچنین آقای دکتر جعفری نیا از اعضای هیأت علمی دانشکدۀ مدیریت، در خصوص افزایش انگیزه برای کارمندان جهت پیشرفت و نیل به اهداف و مأموریت دانشگاه مطالبی ارائه نمود.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5210 بار   |   دفعات چاپ: 543 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر