سخنان دکتر سبحان‌اللهی در جلسه ی دیدار وزیر علوم

 | تاریخ ارسال: 1394/12/19 | 

به گزارش روابط عمومی دکتر محمدعلی سبحان‌اللهی، ضمن خوشامدگویی به وزیر علوم، با تاکید بر این که رویکرد این دانشگاه توجه ارزش‌هایی است که نظام بر آن پایه‌گذاری شده است، افزود: همواره شایسته سالاری در زمینه ی جذب هیات علمی، توسعه ی فضای فیزیکی، تاکید بر بین‌المللی شدن دانشگاه، انضباط مالی، تقویت روابط عمومی و ... جزو اهداف دانشگاه محسوب ‌شده است.

وی با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده در دانشگاه خوارزمی گفت: یکی از آنها، کارگروه برنامه ی راهبردی دانشگاه است که در آن سند چشم‌انداز ده ساله ی دانشگاه تدوین شده و ماموریت دانشگاه در آن تعریف شده است. همچنین تدوین آیین‌نامه ی طرح‌های تحقیقاتی، تسریع روند مالی طرح‌های تحقیقاتی، ساماندهی تفاهم‌ نامه‌ها، تشکیل کمیته ی مرمت که در این کمیته ساختمان‌های میراثی دانشگاه و طراحی باغ ایرانی با هزینه‌ ی شهرداری صورت گرفته، راه‌اندازی کمیته ی مستندسازی که در این کمیته موفق شدیم برخی سندهای دانشگاه را بگیریم. تشکیل ستاد یکصدمین سال تأسیس دانشگاه، تشکیل کارگروه های کارآفرینی، خیرین، کمیته ی الحاق دانشکده ی علوم اقتصادی سابق، دفتر همکاری‌های علمی و روابط بین‌المللی و ... از جمله اقدامات انجام شده در دانشگاه خوارزمی است.

رییس دانشگاه خوارزمی با اشاره به فعالیت معاونت آموزشی این دانشگاه گفت:  مهم ترین فعالیت معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی تأکید بر رشته‌ های میان رشته‌ ای بود که در این راستا 10 تا 15 رشته‌ی میان رشته‌ ای راه‌اندازی شده یا در حال اخذ مجوزند. همچنین در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه موسسات تحقیقاتی فعال شده و آزمایشگاه مرکزی راه‌اندازی شد.

ایشان در ادامه از بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی بعد از حدود 12  سال خبر داد و گفت: از جمله فعالیت های مهم معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی، رسیدگی به خوابگاه‌ های این دانشگاه و بازسازی خوابگاه ‌ها بعد از حدود 12 سال است. همچنین راه‌اندازی سالن مطالعه ی خوابگاه، تقویت ارتباطات اینترنتی خوابگاه، افتتاح کافه کتاب دانشگاه در پردیس کرج از جمله اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی محسوب می‌شود. وی در مورد اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه خوارزمی نیز توضیح داد: راه‌اندازی واحد فرهنگی خانه و دانشگاه که مشابه طرح اولیاء و مربیان در آموزش و پرورش است و از اوایل سال 95 اجرا می‌شود، اقدام مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی است. همچنین راه‌اندازی کمیته ی ارشاد و هدایت، اتاق فکر و ... از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی دانشگاه خوارزمی محسوب می‌شود.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 6605 بار   |   دفعات چاپ: 739 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر